شماره: 312001 تاریخ : 1396/10/03-10:45:01

مجمع عمومی پست بانک ایران امروز سوم دی ماه در تهران برگزار می شود

دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در مجمع عمومی عادی سالیانه این بانک گفت : 51 درصد سهام بانک متعلق به دولت است و 25 درصد به سهام عدالت، 5 درصد به سهام ترجیحی کارکنان و 19 درصد نیز به سایر اشخاص حقیقی و حقوفی تعلق دارد

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، فرحی معرفی پست بانک بعنوان بانک توسعه ای و تخصصی حوزه ict و اخذ مجوز باجه های بانکی از بانک مرکزی را زمینه رونق و چشم انداز مثبت بانک معرفی کرد و گفت : افزایش سرمایه بانک با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال پیگیری و انجام است.

فرحی تقویت و توسعه خدمات الکترونیک را از برنامه های اولویت دار بانک اعلام کرد و گفت: تعداد کاربران تلفن بانک و اینترنت بانک به سرعت در حال رشد بوده و تعداد کاربران موبایل بانک در سال 95 نسبت به سال قبل 123 درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل پست بانک ایران گفت : آموزش مستمر کارکنان متناسب با نرم افزارها و نیازهای روز مشتریان مورد تاکید مدیریت بانک بوده و تعداد دوره های آموزشی در سال 95 نسبت به سال قبل 119 درصد افزایش داشته است.

پست بانک در سال گذشته هیچگونه اضافه برداشتی از بانک مرکزی نداشته و بعنوان یک بانک مورد اعتماد در بازار بین بانکی عمل نموده است.

فرحی عنوان کرد: عقد قرارداد پست بانک با کشورهای خارجی برای تبادل حوالجات پولی فرصت ویژه ای برای ایجاد درآمد و حضور موفق در تبادلات مالی بین المللی است.

فرحی به تشریح وضعیت سود و زیان پست بانک در سال 95 پرداخت و گفت: سود خالص این بانک در سال گذشته 59 میلیارد ریال بوده که نسبت به سال 94 افزایش 436 درصدی داشته است.

همچنین دکتر فرحی در حین ارائه گزارش صورت های مالی توسط حسابرس و بازرس قانونی بانک به همراه سایر مسئولان توضیحات لازم را ارائه می نمایند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/مجمع-عمومی-پست-بانک-ایران-امروز-سوم-دی-ماه-در-تهران-برگزار-می-شود.bos