شماره: 351475 تاریخ : 1397/04/06-02:59:26

مونسان در جمع خبرنگاران:

مجتمع‌های گردشگری، بوم‌گردی‌ها و مناطق نمونه به پیوست قانون تغییر کاربری اراضی افزوده شدند

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از اصلاح جدول پیوست قانون تغییر کاربری اراضی خبر داد و تاکید کرد: براساس اصلاحاتی که امروز صورت گرفت، مجتمع‌های گردشگری، بوم‌گردی‌ها و مناطق نمونه گردشگری با مصوبه دولت به جدول قانون پیوست قانون کاربری اراضی اضافه شدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان میراث فرهنگی، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری  در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: امروز مصوبه خوبی در حوزه گردشگری داشتیم. بر این اساس جدول پیوست قانون تغییر کاربری اراضی اصلاح شد و سه مورد به آن اضافه شد.

او با بیان اینکه قبلا هتل‌ها از پرداخت عوارض معاف بودند، اظهار کرد: براساس اصلاحاتی که امروز صورت گرفت، مجتمع‌های گردشگری، بوم‌گردی‌ها و مناطق نمونه گردشگری با مصوبه دولت به جدول قانون پیوست قانون کاربری اراضی اضافه شدند.

معاون رئیس‌جمهوری درخصوص آخرین وضعیت تعطیلات زمستانی مدارس نیز تصریح کرد: ما پیگیر این موضوع هستیم. وزارت آموزش و پرورش با این موضوع موافق است و امید داریم بتوانیم امسال اجرایی‌اش کنیم.

مونسان ادامه داد: این اتفاق برای برخی مناطق مانند مناطق جنوبی که در فصل دوم سال ایام آب و هوای‌شان بهتر است، اتفاق خوبی است.

او با بیان اینکه برای ایجاد اشتغال و رونق آن مناطق خیلی خوب است، خاطرنشان کرد: با وزیر آموزش و پرورش صحبت کردیم. امیدواریم به دلیل زمان کوتاه، این موضوع نیاز به مصوبه مجلس نداشته باشد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/مجتمع‌های-گردشگری-بوم‌گردی‌ها-و-مناطق-نمونه-به-پیوست-قانون-تغییر-کاربری-اراضی-افزوده-شدند.bos