شماره: 489986 تاریخ : 1398/06/04-11:34:40

مدیرکل امور مالیاتی یزد:

مالیات یکی از مهم‌ترین منابع درآمدی دولت است

مدیرکل امور مالیاتی یزد گفت: درآمدهای مالیاتی یکی از مهم‌ترین درآمدهای دولت در حوزه اقتصاد است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان امور مالیاتی، منوچهر اسدی، مدیرکل امور مالیاتی یزد در دیدار با فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: مالیات یکی از موضوعات بسیار مهم است و این اداره کل هم به این موضوع به‌عنوان یک وظیفه شرعی نگاه می‌کند.
مدیرکل امور مالیاتی یزد خاطرنشان کرد: این اداره آماده استقبال از نمایشگاه‌های پلیس در خصوص موضوعات اجتماعی و همچنین حضور کارشناسان و مشاوران پلیس در برنامه‌های پیش رو است.
در ادامه این دیدار سردار محمدرضا میر حیدری، فرمانده انتظامی استان یزد ضمن اشاره به راه‌اندازی پلیس مبارزه با جرائم اقتصادی و شروع بکار این پلیس در آینده‌ای نزدیک گفت: باید تلاش کنیم با همدلی و هم‌افزایی مشکلات موجود در این حوزه را کاهش دهیم.
وی افزود: متأسفانه برخی از افراد با فرار مالیاتی از اعتمادی که نظام برای آن‌ها فراهم کرده سوءاستفاده می‌کنند که در این خصوص نیز پلیس آمادگی همکاری با اداره کل امور مالیاتی استان را دارد.
میر حیدری با اشاره به تحریم‌های اقتصادی علیه ملت و دولت ایران تصریح کرد: پلیس یزد در ارتباط با مأموریت‌هایی که می‌تواند به این اداره کل کمک شایانی نماید آماده همکاری است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/مالیات-یکی-از-مهم‌ترین-منابع-درامدی-دولت-است.bos