شماره: 508986 تاریخ : 1398/12/14-09:54:27

مدیر کل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

مالیات عامل توسعه روزافزون کشور

مدیر کل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مالیات و نظام مالیاتی نقش موثر و بی بدیلی در روند توسعه کشور بازی می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان امور مالیاتی، بیگدلی، مدیر کل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری نقش و تاثیر مالیات در تامین هزینه های جاری، خدمات عمومی و عمرانی بی بدیل دانست.

بیگدلی افزود: درآمدهای مالیاتی رابطه مستقیمی با بودجه کشور دارد و هر چقدر درآمدهای مالیاتی بیشتر باشد، دولت می تواند نقش سازنده تری در فعالیت های اقتصادی و توسعه و عمران جامعه ایفا کند.
وی هم چنین گفت: با وضع و اجرای قوانین مالیاتی نوین مثل قانون مالیات بر ارزش افزوده و پرداخت آن براساس مصرف کالا و دریافت خدمات، بسترهای رونق اقتصادی، اجرای زیرساخت های عمرانی، توسعه آموزش در مناطق کمتر توسعه یافته و گسترش خدمات عمومی فراهم می گردد.
مدیر کل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری در خاتمه خاطر نشان کرد: اداره کل امور مالیاتی استان در یازده ماهه سال 98 بالغ بر نهصد میلیارد ریال از محل عوارض ارزش افزوده به شهرداری‏ها و دهیاری های استان جهت توسعه زیرساخت های شهری و روستایی پرداخت کرده است.

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/مالیات-عامل-توسعه-روزافزون-کشور.bos