شماره: 518408 تاریخ : 1399/06/04-06:12:41

لوح تقدیر و تندیس اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری به بانک توسعه تعاون اهدا شد

اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری با رویکرد نقش مدیریت در روند بهبود پاسخگویی به مشتری در دوران کرونا و پسا کرونا و سومین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد با رویکرد مشتری مداری در تالار آبگینه وزارت امور خارجه برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، در این مراسم مدیران برخی دستگاه های دولتی و همچنین مدیران بخش خصوصی ضمن تبیین اهمیت مشتری مداری جهت تقویت بخش تقاضای اقتصاد و کمک به بهینه نمودن کیفیت محصولات تولیدی و خدمات، به انتقال تجربیات خود در زمینه ارتقا رضایت مشتری پرداختند.

در این همایش اشتراک و انتقال دانش و تجارب متخصصین، مسئولین و نخبگان مدیریت ایران در دوران کرونا و پسا کرونا، اشاعه فرهنگ شاخص رضایت مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی ملی و بین المللی، تبیین جایگاه کیفیت و بهره وری محصول تولید ملی در رعایت حقوق مصرف کننده در بین آحاد مردم در شرایط بحرانی، افزایش فضای رقابتی در شرایط کرونا و پساکرونا با تأکید بر استانداردسازی محصولات و خدمات باکیفیت برتر، ارزیابی نقش مدیریت و کارآفرینی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و جهش تولید و ارائه راهکارهای نوین جهت برآورده نمودن این اهداف، نقش مشتری مداری و شیوه های نوین رهبری بازار در جهش تولید، تقویت استراتژی های سازمان به منظور برآورده نمودن نیازهای مشتریان موردتوجه و بحث و بررسی قرار گرفت.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/لوح-تقدیر-و-تندیس-اجلاس-سراسری-رضایت-مندی-مشتری-به-بانک-توسعه-تعاون-اهدا-شد.bos