شماره: 519308 تاریخ : 1399/06/20-05:38:57

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی:

لزوم توجه به ظرفیت های بازاریابی و افزایش مبادلات تجاری صنعت نمایشگاهی کشور

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران گفت: در شرایط حاضر اقتصادی کشور باید به ظرفیت های بازاریابی و توسعه مبادلات تجاری صنعت نمایشگاهی کشور توجه بیشتری شود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، بهمن حسین زاده در حاشیه آغاز بکار بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان افزود: برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان و آسانسور موجبات رونق و شکوفایی این صنعت و فرصتی برای تکامل ایده ها و نوآوری در این صنعت مدرن است.

وی اضافه کرد: با رقابتی شدن این صنعت و بالا رفتن استانداردهای کیفی، تنوع محصولات داخلی رو به افزایش می رود و با تکیه بر فناوری های جدید و حمایت از فنآوران ساختمانی و استارت آپ ها این حلقه تکمیل تر می شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: با توانمندسازی، نوسازی و توسعه دانش فنی می توان به اهداف مهم تری در حوزه صنعت ساختمان دست یافت و وزارت صنعت، معدن و تجارت از هیچ اقدامی برای حمایت از تولید کنندگان داخلی و داخلی سازی صنعت ساختمان و آسانسور دریغ نخواهد کرد.

حسین زاده گفت: صنعت نمایشگاهی در زنجیره تولید تا مصرف و توسعه صادرات نقش کاتالیزور دارد و با توجه به ظرفیت عظیم صنعت ساختمان برای معرفی دستاوردهای خود به سایر کشورها به ویژه کشورهای همسایه، توجه به رونق نمایشگاهی این صنعت دارای اهمیت فراوانی است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/لزوم-توجه-به-ظرفیت-های-بازاریابی-و-افزایش-مبادلات-تجاری-صنعت-نمایشگاهی-کشور.bos