شماره: 311773 تاریخ : 1396/09/29-05:43:17

برگزاری جلسه شورای اداری پست البرز با حضور معاون وزیر ارتباطات:

مهندس نعمتی: لزوم تقویت و بهره برداری از زیر ساخت های فنی و قانونی

جلسه شورای اداری با حضور مدیرعامل در پست البرز برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، شورای اداری  پست البرز با حضور مهندس نعمتی، معانین، جمعی از روسای ادارات شهرستان ها و کارشناسان برگزار شد.

مدیرعامل در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش های همکاران شبکه پستی اقدامات شرکت ملی پست در دولت تدبیر و امید را برشمرد و گفت: تصویب اساسنامه شرکت ملی پست و ایجاد بهبود در روند اجرایی و مدیریتی نقطه عطفی در فعالیت های شبکه پستی کشور بود که در این دولت رقم خورد.

وی با اشاره به شعار سال اظهار داشت: یکی از راه های تحقق اقتصاد مقاومتی در شرکت پست ارتقای کیفیت خدمات در حال ارائه، ایجاد خدمات جدید مبتنی بر نیاز شهروندان و برنامه ریزی دقیق در همه بخش ها است.

مدیر عامل در ادامه ضمن تبیین دیدگاه شرکت ملی پست، الزامات اجرایی، ظرفیت های قانونی، امکانات و زیرساخت ها، لزوم تغییر دیدگاه کارکنان به سمت ایجاد و تقویت بازارهای جدید  و حرکت به سمت یک شرکت چابک و دارای ارزش افزوده را یادآور شد.

رئیس هیئت مدیره با اشاره به آغاز فعالیت اپراتورهای خصوصی در حوزه پست و وجود رقابت تنگاتنگ، بر لزوم شناخت نیازهای شهروندان و ترسیم خدمات نوین پستی و دارای ارزش افزوده تاکید کرد و گفت: شرکت ملی پست باید ضمن چابک بودن با کاهش هزینه ها بصورت منطقی در راستای ایجاد ارزش افزوده گام بردارد.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت ها و منابع موجود در شبکه پستی از جمله فضای عملیاتی وسیع و شبکه گسترده توزیع،اظهار امیدواری نمود با همکاری اپراتورهای پستی، داشتن تفکر شرکتی و به پشتوانه برخورداری از شبکه ای با قدمت دیرین، بتوان خدمات مطلوب و مناسبی را به هموطنان ارائه نمود.

مهندس نعمتی با بیان اینکه در خصوص تقویت فرهنگ سازمانی در سطح شبکه پستی باید کار جدی صورت گیرد ادامه داد: در دوره جدید آماده کردن نیروی انسانی و تقویت عوامل مهم در ابعاد گوناگون آن از جمله مهمترین برنامه های شرکت ملی پست است.

معاون وزیر ارتباطات ضمن تقدیر از حمایت های مهندس جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مجموعه دولت تدبیر و امید در راستای ارتقاء جایگاه شبکه پستی، لزوم استفاده مناسب از این ظرفیت ها و توان نیروی انسانی اثرگذار، در راستای ارتقاء وضعیت عملکردی و کسب رضایت مشتریان را متذکر شد.

فرزین مدیرکل پست استان البرز نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد پست البرز در سال 95 و هشت ماهه سال جاری ارائه نموده و به تبیین برنامه های تدوین شده برای ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات پستی و ایجاد سرویس های جدید در سال جدید پرداخت.

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/لزوم-تقویت-و-بهره-برداری-از-زیر-ساخت-های-فنی-و-قانونی.bos