شماره: 514091 تاریخ : 1399/03/20-11:26:25

لزوم بهره گیری از تجارب مروجین معین در طرح یاوران تولید

معاون امور آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: در طرح یاوران تولید می توانیم از تجارب قبلی در رابطه با مروجین معین استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، علیمراد اکبری در جلسه امضا تفاهم نامه با سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در رابطه با سامانه پیام رسان تاک (شبکه اجتماعی کشاورزی ایران) افزود: به تازگی با راه اندازی این سامانه مقرر شد این برنامه به سایت معاونت آب و خاک متصل و به صورت کشوری فرایند اطلاع رسانی را انجام دهد.

وی به طرح یاوران تولید اشاره کرد و اظهارداشت: در بازدیدهای مسوولان پهنه از مزارع و باغات، باید مدیران استانی در بخش آب و خاک هم حضور داشته باشند تا از نزدیک با مشکلات پهنه ها در این زمینه آشنا شده و موانع را مرتفع سازند.

اکبری با تاکید بر اهمیت مسائل زیست محیطی در بخش کشاورزی تصریح کرد: توجه به مسائل زیست محیطی و اجتماعی در راستای بهره وری و توسعه پایدار باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون امور آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی با حضور بهره برداران در برنامه تلویزیونی رویش خاطرنشان کرد: هماهنگی های لازم باید جهت حضور مدیران استانی و ستادی و همچنین بهره برداران بخش آب و خاک در برنامه رویش با رویکرد افزایش کیفیت در اجرای برنامه ها، انجام شود.

براساس این گزارش، سه تفاهم نامه همکاری بین سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و موسسه آموزش و ترویج با معاونت امور آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی امضا شد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/لزوم-بهره-گیری-از-تجارب-مروجین-معین-در-طرح-یاوران-تولید.bos