شماره: 522404 تاریخ : 1399/08/17-04:09:56

قرارداد توسعه دانشگاه خاتم در ناحیه نوآوری پردیس منعقد شد

قرارداد واگذاری زمین در پارک علم و فناوری پردیس به دانشگاه خاتم، به مساحت 17 هکتار در فاز نخست و تفاهم نامه ی واگذاری 30 هکتار دیگر در فاز های آتی، جهت ساخت و توسعه ی فضاهای آموزشی، پژوهشی و رفاهی برای دانشجویان منعقد شد.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل ازروابط عمومی بانک پاسارگاد، طی این قرارداد که در مراسمی با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور، مجید قاسمی رییس دانشگاه خاتم و مهدی صفاری نیا رییس پارک علم و فناوری پردیس منعقد شد، مجموعه ی آموزشی، تحقیقاتی، پژوهشی و فناوری دانشگاه خاتم، تحت عنوان پردیس کارآفرینی رقابت پذیر، با سرمایه گذاری بانک پاسارگاد، در فاز 4 پارک علم و فناوری پردیس احداث خواهد شد. این مجموعه با 10 دانشکده، هر یک در 5 گروه آموزشی، پذیرای 10 هزار دانشجو در مقاطع مختلف کارشناسی و تحصیلات تکمیلی خواهد بود. مرکز تحقیقات و فناوری فعالیت های نوبنیان با ظرفیت یک هزار پژوهشگر، کتابخانه های تخصصی، سالن آمفی تأتر مرکزی پردیس، سالن هایی جهت برگزاری آزمون های بین المللی و مجتمع های ورزشی، خوابگاهی، پذیرایی و رفاهی از دیگر بخش های این مجموعه خواهند بود.

گفتنی است در حال حاضر دانشگاه خاتم با حمایت بانک پاسارگاد و بهره مندی از حضور استادان بنام و همچنین فضا و تجهیزات آموزشی به روز و پیشرفته، در زمره ی دانشگاه های مطرح کشور است. این دانشگاه با برگزاری دوره های موفق و همکاری با دانشگاه های معتبر جهان، توانسته است در سطح بین المللی نیز مطرح شده و با عبور از سه نسل اول، در سطح نسل چهارم و پنجم دانشگاهی، کارآفرینان خلاق، رقابت پذیر و مقاوم را تربیت و به کشور عرضه کند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/قرارداد-توسعه-دانشگاه-خاتم-در-ناحیه-نواوری-پردیس-منعقد-شد.bos