شماره: 520143 تاریخ : 1399/07/05-12:14:08

قدردانی دکترشیری مدیرعامل پست بانک ایران از ابراز همدردی با وی

دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران طی پیامی از ابراز همدری وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات، امور اقتصادی و دارائی و معاونین آنها، مدیران بانک مرکزی، مدیران عامل و اعضای هیأت مدیره شبکه بانکی و مدیران سازمان ها و دستگاه ها و همچنین اعضای هیأت مدیره، مدیران و کارکنان این بانک و دیگر عزیزان که در پی درگذشت پدرفقیدشان با وی ابراز همدردی کرده بودند قدردانی نمود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، متن پیام قدردانی دکتر شیری بدین شرح است:

و هو الباقی
مِنَّت خدای را عزوجل که در این روزهای اندوهِ غمِ فراقِ پدرِ عزیزمان، ما را از تَنعّمِ همدلی دوستان، همراهان و همکارانِ عزیزی مستفیض ساخت که همدردی شان تسلی بزرگی بر تألم خاطرمان بود.
وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات/ وزیر محترم امور اقتصادی و دارائی
مدیران سازمان ها و دستگاه های مختلف و مدیران شبکه بانکی کشور
از اینکه با بذل محبت خود و ارسال پیام های صوتی و تصویری در شبکه های اجتماعی موجبات آرامش خاطر و غرورمان را فراهم آوردند، بی اندازه سپاسگزاریم.
همچنین به آیینِ تکریم و قدردانی از اعضای محترم هیأت مدیره و همکاران عزیز پست بانک ایران که با حضور خود در مراسم خاکسپاری، ترحیم و یادبودِ پدرعزیزمان، بذل محبت کردند و یا به وسیله ی تلفن، پیامک، پارچه نوشته و نثارِ تاج گُل، موجباتِ آرامشِ خاطر و مباهات مان را فراهم آوردند، بی اندازه سپاسگزاریم.
لیکن بسی مُتحسّریم که به سببِ شیوع بیماری کرونا، مجالِ برگزاری دیگرِ مراسم و پذیرایی از عزیزان، مُیسّر نیست. از درگاه خداوند منان سربلندی و عزتِ عمرِ یکایک ارجمندان را خواستاریم.

بهزاد شیری
نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/قدردانی-دکترشیری-مدیرعامل-پست-بانک-ایران-از-ابراز-همدردی-با-وی.bos