شماره: 311624 تاریخ : 1396/09/28-05:29:10

در هجدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری صورت گرفت

قدردانی از وزارت نفت به پاس ایجاد پیوند صنعت و دانشگاه

در حاشیه هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار ملی ایران، از وزارت نفت به عنوان یکی از چهار وزارتخانه برگزیده در ایجاد همکاری بین صنعت و دانشگاه قدردانی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ در نخستین نشست مشترک مدیران ارتباط با صنعت دانشگاه‎ها و پژوهشگاه‎ها که در حاشیه هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازارهای ملی ایران برگزار شد، با اعطای لوح تقدیر و تندیس از وزارت نفت به عنوان یکی از چهار وزارتخانه برگزیده در ایجاد همکاری بین صنعت و دانشگاه قدردانی شد.

برگزیدگان بیشترین نقش را در ایجاد همکاری بین صنعت و دانشگاه، تعاریف پروژه‌های پژوهشی و زمینه سازی برای توسعه این ارتباط ایفا کرده‌اند.

در بخشی از متن لوح سپاس که از طرف برومند، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به حبیب اله بیطرف، معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت اعطا شد، آمده است: «بدون شک این تلاش‌ها و مجاهدت‌ها، موجبات رشد و شکوفایی کشور را به ویژه در حوزه علم و فناوری فراهم می سازد.»

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت نیرو دیگر وزارتخانه‎هایی بودند که در این مراسم قدردانی شدند. 

هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازارهای ملی ایران، 22 تا 26 آذرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد.

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/قدردانی-از-وزارت-نفت-به-پاس-ایجاد-پیوند-صنعت-و-دانشگاه.bos