شماره: 6551 تاریخ : 1391/07/16-09:28:44

قائم مقام پست بانک: از فعالیت های خیرخواهانه حمایت می کنیم

مسئولان پست بانک ایران در راستای خدمت رسانی خود همواره از فعالیت های خیرخواهانه و انسان دوستانه بویژه بیماران خاص بعنوان یک وظیفه دینی و شرعی حمایت می کند.

 
به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: مهندس فراهانی قائم مقام و عضو هیات مدیره این بانک در حاشیه برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم های هنرمندان ایران و استقلال تهران در مصاحبه با خبرنگاران رسانه های خبری ضمن بیان این مطلب گفت: پست بانک ایران با 14 هزار و 500 شعبه و دفتر بعنوان بزرگترین شبکه بانکی کشور افتخار دارد که در این عمل خیرخواهانه شرکت نموده تا در رفع بخشی از مشکلات بیماران مبتلا به هموفیلی و آلزایمر سهیم باشد.
وی افزود: رسالت پست بانک ایران در راستای رسالت انقلاب اسلامی و توجه به مناطق محروم و روستائی است که در همین زمینه بیش از 10 هزار دفترخدمات بانکی را در این مناطق ایجاد نموده و بصورت لحظه ای خدمات متنوع و نوین بانکی را به آنان ارائه می کند.
قائم مقام پست بانک تصریح نمود: پرداخت یارانه نقدی بیش از 5/1 میلیون سرپرست خانوار روستائی به ارزش 2 هزار و 500 میلیارد ریال از دغدغه بزرگ مسئولان کشور بود که این بانک توانست به نحو احسن این دغدغه را مرتفع سازد و درحال حاضر بیش از 5 میلیون نفر در این بانک حساب دارند.
مهندس فراهانی خاطرنشان ساخت: ایجاد دفاترخدمات بانکی در روستاها و مناطق محروم زمینه ساز دولت الکترونیک و ارائه خدمات متنوع دستگاه های اجرائی به هموطنان این مناطق و فراهم نمودن دسترسی عمومی برای آنان است.
وی در پایان گفت: پست بانک ایران پیش از این در همین راستا جهت بازسازی مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی و احیای مجدد دفاترخدمات بانکی این مناطق مشارکت موثر داشته و کارکنان این بانک بخشی از حقوق خود را به این امر اختصاص دادند.
 

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/قایم-مقام-پست-بانک-از-فعالیت-های-خیرخواهانه-حمایت-می-کنیم.bos