شماره: 521355 تاریخ : 1399/07/23-05:52:41

فعال سازی سرویس های ویژه نابینایان بر روی دستگاه های خودپرداز BTM

در راستای مسوولیت اجتماعی، شرکت داده ورزی سداد با همراهی بانک ملی ایران؛ همزمان با روز جهانی نابینایان (عصای سفید)، سرویس صدای راهنما (استاتیک و پویا) و میانبرهای آسان ساز را بر روی دستگاه های خودپرداز هوشمند (BTM) برای سرویس دهی به نابینایان فعال کرده است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت داده ورزی سداد، در راستای مسوولیت اجتماعی با همراهی بانک ملی ایران، همزمان با 23 مهرماه، روز جهانی نابینایان (عصای سفید)، سرویس صدای راهنما (استاتیک و پویا) و میانبرهای آسان ساز بر روی دستگاه های خودپرداز هوشمند (BTM) برای سرویس دهی به نابینایان فعال شد.
شایان ذکر است؛ طبق آمارهای اعلام شده، در حال حاضر تعداد 150 هزار نفر نابینا و 600 هزار نفر کم بینا در کشور وجود دارند. به همین منظور برای ارائه خدمات بهینه به روشندلان عزیز و حمایت از حقوق اجتماعی ایشان در بهره برداری از دستگاه های خودپرداز هوشمند بانک ملی ایران (BTM)، شرکت داده ورزی سداد با همراهی بانک ملی ایران، امکان ارائه برخی عملیات بانکی، با استفاده از کدهای دستوری و سرویس صدای راهنما (استاتیک و پویا) و میانبرهای آسان ساز و همچنین تکنولوژی تبدیل متن به صدا را بر روی دستگاه های خودپرداز هوشمند (BTM) برای نابینایان فراهم کرده است.
گفتنی است؛ این سرویس بر اساس تست کاربردپذیری انجمن نابینایان، مورد تأیید و رضایت قرار گرفته است.
قابل ذکر است؛ BTM یک راهکار یکپارچه و هوشمند برای پایانه های بانکی است که هدف اصلی اش ارائه خدمات بانکی هوشمند و یکپارچه به مشتریان بانکی از طریق کانال های مختلف است. به شکلی که تجربه جزیره ای مشتریان بانکی از دریافت سرویس از کانال های مختلف بانکی ازجمله خودپرداز، موبایل و اینترنت را به یک تجربه واحد و خوشایند تبدیل کند. این محصول بسیاری از کارهایی که مشتری انجام می دهد را به خاطر می سپارد تا برای مراجعات بعدی کار مشتری را تسهیل و تسریع نماید.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/فعال-سازی-سرویس-های-ویژه-نابینایان-بر-روی-دستگاه-های-خودپرداز-BTM.bos