شماره: 520507 تاریخ : 1399/07/09-04:12:20

فرمت مقالات بیست و هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه اعلام شد

فرمت مقالات بیست و هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه متناسب با اصول نگارش مورد نظر کنفرانس، به عنوان یک نمونه آماده و مناسب برای قالب بندی مقالات همایش و بهره برداری نویسندگان اعلام شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، سبک های مورد نیاز برای تمامی قسمت های مقاله، روش قالب بندی ، بخش های مختلف آن و انواع قلم های پارسی و اندازه آن ها به طور کامل در این الگو تعریف شده و نویسندگان تنها لازم است سبک مناسب را برای هر بخش انتخاب کنند.

بر پایه این گزارش مقالات ارسالی باید شامل بخش های اصلی چکیده، کلمات کلیدی، مقدمه، مطالب اصلی، نتایج، و مراجع بوده و سایر بخش ها نظیر سپاسگزاری و ضمایم اختیاری بوده و باید در انتهای مقاله و قبل از مراجع قرار گیرند.

برای تهیه مقاله به موارد زیر توجه شود:
- برای نگارش مقاله از نرم افزار Microsoft Office Word 2007 یا نگارش های بعدی آن استفاده کنید.
- عنوان مقاله حداکثر 10 کلمه، در یک یا دو سطر و با سبک Title نوشته شود و در عین کوتاهی نشان دهنده تمامی ویژگی های کار پژوهشی باشد.
- بعد از عنوان، نام نویسندگان مقاله نوشته شود و نام دانشگاه یا محل اشتغال و نشانی پست الکترونیکی بعدا از آن می تواند ذکر شود.
- چکیده مقاله حداکثر شامل 200 کلمه و بیان کننده موضوع مقاله و نتایج آن بطور صریح و شفاف باشد.
- کلمات کلیدی حداکثر 6 و نشان دهنده موضوعات اصلی و فرعی مقاله انتخاب شود.
- اندازه صفحات A4 و فاصله متن از لبه کاغذ از چپ و راست و پایین 2?2 سانتیمتر و فاصله متن از لبه بالای کاغذ 4?2 باشد. که در متن حاضر این تنظیم انجام شده است و نویسنده نیازی به تنظیم مجدد ندارد.
- تعداد صفحات مقاله حداکثر 25 صفحه باشد.

لازم به ذکر است همایش از پذیرش مقالاتی که خارج از این چارچوب تهیه شده باشند، معذور است. لذا از نویسندگان تقاضا می شود جهت دسترسی به فرمت مقالات ارسالی به وب سایت بیست و هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه به نشانی http://seminar.irc.ac.ir/fa-IR/seminar.irc.ac/5244 مراجعه و فایل «الگوی مقاله» را به دقت مطالعه فرمایند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/فرمت-مقالات-بیست-و-هفتمین-همایش-ملی-بیمه-و-توسعه-اعلام-شد.bos