شماره: 520890 تاریخ : 1399/07/16-09:28:24

فراخوان طرح پژوهشی با موضوعات خصوصی سازی تمدید شد

سازمان خصوصی سازی از تمدید مهلت ارسال طرح پژوهشی با موضوعات خصوصی سازی تا 22 مهرماه خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی، با توجه به تماس برخی از محققان و پژوهشگران محترم در خصوص درخواست تمدید مهلت ارسال طرحنامه های پژوهشی به این سازمان، مهلت ارسال طرحنامه های پژوهشی تا تاریخ 22/07/1399 تمدید گردید.

جهت کسب اطلاع از اولویتهای پژوهشی سال جاری سازمان خصوصی سازی و نحوه ارسال طرحنامه های مذکور به منوی پژوهشی و زیرمنوی فراخوان طرح پژوهشی در سایت سازمان خصوصی سازی به نشانی www.ipo.ir مراجعه فرمایید.

شایان ذکر است فراخوان طرح پژوهشی به منظور دستیابی به اهداف مترتب بر سیاست های کلی اصل (44) قانون اساسی از جمله عدالت اجتماعی و بهبود درآمد خانوارها، شتاب بخشیدن به رشد اقتصاد ملی، ارتقاء کارایی، افزایش سطح اشتغال و ... از طریق برون سپاری توسط سازمان خصوصی سازی منتشر شده است.

بر این اساس محققان، دانشجویان و تمامی نهادهای پژوهشی می توانند در صورت تمایل به همکاری، طرح نامه های پژوهشی خود را پیرامون عناوین زیر، از طریق پست الکترونیکی سازمان به نشانی research@ipo.ir و یا سامانه اجرایی تقاضا و عرضه پژوهش و فناوری (ساتع) به نشانی sate.atf.gov.ir ارسال نمایند:

1. تبیین و استانداردسازی مفاهیم و تعاریف در زمینه مولدسازی دارایی های دولت در ایران، منضم به بررسی تجارب جهانی در این خصوص

2. بررسی تطبیقی شیوه ها، ساز وکار و فرآیند اجرایی بازاریابی بین المللی جهت فروش سهام شرکت های مشمول واگذاری و ارائه راهکارهای اجرایی در این خصوص (با تکیه بر استانداردسازی صورتهای مالی، استفاده از حسابداران بین المللی و ....)

3. بررسی تأثیر آزادسازی سهام عدالت بر گسترش و توسعه بازار سرمایه

4. استانداردسازی در حوزه آماده سازی بنگاه ها برای واگذاری؛ با توجه به تأثیرات اقتصادی، اجتماعی، امنیتی، انسانی و منطقه ای واگذاری بنگاه ها

5. آسیب شناسی و عارضه یابی فرآیند اصلاح ساختار بنگاه ها در چارچوب مقررات موجود؛ منضم به راهکارهای پیشنهادی.

همچنین اطلاعات بیشتر در این زمینه و نیز جزئیات مربوط به هر یک از موضوعات مورد اشاره در این فراخوان از طریق مراجعه به سایت سازمان خصوصی سازی به نشانی www.ipo.ir (بخش پژوهشی – طرح های پژوهشی) قابل دسترسی است.

گفتنی است متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 19- 88089901 (داخلی 2627) و (داخلی 2621) تماس حاصل فرمایید.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/فراخوان-طرح-پژوهشی-با-موضوعات-خصوصی-سازی-تمدید-شد.bos