شماره: 516818 تاریخ : 1399/05/07-09:23:48

عقد قرارداد با استارت آپ های همکار پست تا پایان تابستان به انجام می رسد

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست از آغاز عقد قرارداد با استارت آپ ها برای عملیاتی شدن خدمات در قالب سکوی تجارت الکترونیکی پست (ستاپ) تا پایان تابستان خبر داد.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل ازروابط عمومی شرکت ملی پست به نقل از ماهنامه پیوست، محمدرضا قادری با اعلام اینکه طبق برنامه ریزی ها، با شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری در استان ها تفاهم نامه های لازم امضا شدند، گفت: در گام بعدی جلسات گروهی با استارت آپ ها در استان ها را برگزار می کنیم تا آنها به معرفی خدمات خود در حوزه های پستی و سکوی تجارت الکترونیکی بپردازند.

وی افزود: قصد داریم با این استارت آپ ها قرارداد ببندیم و همکاری خود را با آنها آغاز کنیم. البته قراردادهای خود را شخصی سازی کردیم تا با شرایط استارت آپ ها هماهنگ شود و به راحتی بتوانند با شرکت پست همکاری کنند.

قادری ادامه داد: براساس برنامه ریزی ها تا پایان تابستان عقد قرارداد با استارت آپ ها به پایان می رسد تا به صورت عملیاتی در سکوی تجارت الکترونیکی به خدمت رسانی بپردازند. البته برخی از شتاب دهنده ها در استان ها قرادادهایی با استارت آپ های تحت حمایت خود امضا کردند و در برنامه از ما جلوتر هستند.

وی با اشاره به وقفه ای که به خاطر شیوع ویروس کرونا ایجاد شده گفت: ما پس از انتشار فراخوان و اعلام آمادگی چند شرکت و استارت آپ برای همکاری با شرکت پست، در سال جاری با نماینده های منتخب این شرکت ها چند جلسه تخصصی داشتیم. باید دوباره جلسات گروهی برگزار کنیم تا نتیجه ارزیابی ها را به آنها اطلاع داده و به مرحله عقد قرارداد برسیم که متأسفانه به موج دوم کرونا برخورد کردیم.

قادری یادآوری کرد: چون دو طرف همکاری شناخت لازم از هم ندارند، نمی توانیم جلسات خود را به صورت ویدئوکنفرانس برگزار کنیم. از طرفی امکان دارد برگزاری جلسات به صورت آنلاین کیفیت لازم را هم نداشته باشند، به همین دلیل قصد داریم حتی الامکان این جلسات به صورت حضوری برگزار شود.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با بیان اینکه اگر شرایط به همین منوال ادامه یابد، مجبور هستیم به صورت ویدئوکنفرانس جلسات نهایی را برگزار کنیم، تأکید کرد: پیشتر ضرب الاجل برگزاری جلسات و صحبت های نهایی را تا پایان خرداد تعیین کرده بودیم و قصد داشتیم در تیرماه هم قراردادها را نهایی کنیم، اما فعلاً به دلایلی که گفته شد، قدری از برنامه عقب هستیم.

شرکت ملی پست خرداد ماه سال گذشته سکوی تجارت الکترونیکی (ستاپ) را به عنوان پلتفرم ارائه خدمات جدید پستی به کسب وکارها و مشتریان پستی راه اندازی کرد. این شرکت علاوه بر ارائه خدمات جدید پستی، حمایت از استارت آپ هایی که ایده های مرتبط با پست دارند و همچنین همکاری با آنها در سکوی تجارت الکترونیکی را در دستور کار خود قرار داده و سرویسی به نام «شتاب دهی» را نیز در این طرح تعریف کرد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/عقد-قرارداد-با-استارت-اپ-های-همکار-پست-تا-پایان-تابستان-به-انجام-می-رسد.bos