شماره: 514484 تاریخ : 1399/03/26-02:30:08

عراق برای کاهش تولید اوپک پلاس دست به دامان بریتیش پترولیوم شد

عراق که برای التزام به توافق کاهش تولید خود با کشورهای دیگر عضو گروه اوپک پلاس با مشکل مواجه است از بریتیش پترولیوم درخواست کرده تا تولید خود از میدان نفتی فوق عظیم این کشور را کاهش دهد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از راشاتودی، عراق که برای التزام به توافق کاهش تولید خود با کشورهای دیگر عضو گروه اوپک پلاس با مشکل مواجه است از بریتیش پترولیوم درخواست کرده تا تولید خود از میدان نفتی فوق عظیم این کشور را کاهش دهد.

طبق گزارش جدید بلومبرگ از این غول نفتی بین المللی خواسته شده است تولید خود از میدان نفتی رمیله را حداقل 10 درصد کاهش دهد.

رمیله سومین میدان نفتی بزرگ جهان است و در حال حاضر با تولید 1.5 میلیون بشکه در روز، نزدیک به یک سوم تولید نفت عراق را به عهده دارد. به جز بی پی، شرکت ملی نفت عراق، شرکت نفت بصره و یک بازیگر خارجی دیگر، پتروچاینا، هم در توسعه و تولید این میدان نقش دارند.

ماه گذشته عراق نتوانست پایبندی کامل خود به توافق کاهش تولید اوپک پلاس را حفظ کند و حدود 600 هزار بشکه در روز از سهمیه خود بالاتر رفت. حالا این کشور باید علاوه بر کاهش تولید ماه جاری تولید مازاد خود را نیز جبران کند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/عراق-برای-کاهش-تولید-اوپک-پلاس-دست-به-دامان-بریتیش-پترولیوم-شد.bos