شماره: 514864 تاریخ : 1399/04/03-10:09:49

با انعقاد تفاهم نامه ای؛

ظرفیت های پیام در خدمت خانواده های شهدا و ایثارگران قرار می گیرد

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام عنوان کرد: باهدف تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران و خدمات رسانی هر چه بیشتر به آن ها، ظرفیت های این منطقه در اختیار آن ها قرار می گیرد.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری ارتباطات، نادر ثناگو مطلق که در نشست با مدیرکل و معاونین بنیاد شهید و امور جانبازان و ایثارگران البرز که در مجموعه پیام برگزار شد ضمن تأکید بر تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران افزود: به همین منظور تفاهم نامه ای بین منطقه و بنیاد شهید استان منعقد خواهد شد.

وی اضافه کرد: ایجاد کریدوری باهدف شناسایی توانایی خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران برای آموزش و اشتغال آن ها در منطقه از جمله مفاد این تفاهم نامه خواهد بود.

ثناگو مطلق گفت: همچنین ارائه تسهیلات برای استفاده از پروازهای فرودگاه و مساعدت در جهت امکان حضور خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران برای فعالیت اقتصادی در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، از دیگر مواردی است که در تفاهم نامه بین منطقه و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانبازان استان منظور خواهد شد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/ظرفیت-های-پیام-در-خدمت-خانواده-های-شهدا-و-ایثارگران-قرار-می-گیرد.bos