شماره: 311656 تاریخ : 1396/09/28-02:40:00

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران:

طرح‌های کلان کشور بدون جذب سرمایه اجرایی نمی‌شود

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به این‌که بدون انرژی در هیچ کجای دنیا نمی‌توان کاری انجام داد، گفت: بدون جذب سرمایه نمی‌توان طرح‌های بزرگ را در کشور اجرایی کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ حمیدرضا عراقی، امروز (سه‌شنبه، 28 آذرماه) در آیین رسمی بهره‌برداری از خط انتقال گاز بافق-بهاباد در جمع مردم یزد گفت: بهاباد منطقه‌ای با توجیه اقتصادی قابل قبول است، اگر همت مسئولان منطقه نبود، ما قادر به در اولویت گذاشتن گازرسانی به این منطقه نبودیم.

وی افزود: رئیس جمهوری در حال تدوین منشور شهروندی هستند و جا دارد درباره مواردی که رئیس جمهوری به عنوان قانون در دستور کار دارند برای مردم توضیح دهیم.

معاون وزیر نفت در امور گاز تصریح کرد: گاز طبیعی محور توسعه است و بدون انرژی در هیچ جای دنیا نمی‌توان چرخ های اقتصاد و توسعه را به حرکت درآورد.

عراقی گفت: نباید فقط به فکر سر کار رفتن بود، بلکه باید با فکر و ایده و خلاقیت کار ایجاد کنید.

مدیرعامل شرکت ملی گاز با تاکید بر این‌که ایرانیان مردمی با پیشینه و تاریخ و مهربانی هستند ادامه داد: هرکه چون قوی است، برخلاف پیشینه مهربانی ایرانیان رفتار کنند از اصول شرعی و شهروندی تخطی کرده است، پس لازم است مردم با مطالعه حقوق شهروندی رئیس جمهوری از حقوق خود مطلع شوند.

وی تصریح کرد: بدون حضور سرمایه‌گذاران نمی‌توان طرح‌های بزرگ را در کشور اجرایی کرد، ما باید به سرمایه‌داران و سرمایه‌گذاران ملی کمک کنیم تا  به ایجاد کار و اشتغال در کشور کمک کنند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/طرح‌های-کلان-کشور-بدون-جذب-سرمایه-اجرایی-نمی‌شود.bos