شماره: 6478 تاریخ : 1391/07/07-10:25:52

طرحهای جدید بیمه مسافرتی سامان مطابق با نیازهای جامعه

مدیر امور توسعه بازار شرکت بیمه سامان گفت: شرکت بیمه سامان در سفرهای خود، طرحهای جدیدی مختص کشورهای خاورمیانه، ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس طراحی و در دست اجرا دارد.

 
 
مساواتی در ادامه اشاره نمود : این طرح ها در راستای چشم انداز خلاقیت و تمایز در ارائه محصولات و خدمات بیمه ای شرکت بیمه سامان، و با استفاده صحیح از علوم روز بیمه ای، محاسبات دقیق آماری و پوششهای متناسب با نیاز مردم، طراحی شده تادر نهایت هموطنان عزیز با پرداخت مبلغ بسیار مناسبی از بهترین خدمات بیمه ای در سفرهای خود برخوردار و سفر به یادماندنی همراه با آرامش و اطمینان را تجربه کنند.
وی به ایجاد مزیت جدید در بیمه مسافرتی سامان اشاره کرد و افزود: در بیمه مسافرتی جدید سامان، پوشش تفریحات ورزشی مانند ورزشهای آبی، ورزشهای زمستانی، کوهنوردی، دوچرخه سواری و غیره در نظر گرفته شده تا در صورت بروز حوادث متداول در این تفریحات ورزشی، در طول سفرهای خود بتوانند از پوشش مناسب بیمه ای در چهارچوب شرایط عمومی بیمه نامه برخودار شوند.
مدیرامور توسعه بازار شرکت بیمه سامان هزینه های درمانی، فوریت های پزشکی و دندانپزشکی در مقصد، تاخیر در حرکت هواپیماها و مفقود شدن بار،سرقت مدارک و مشاوره حقوقی را ، از دیگر مزیتهای مهم این بیمه نامه معرفی نمود.

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/طرحهای-جدید-بیمه-مسافرتی-سامان-مطابق-با-نیازهای-جامعه.bos