شماره: 518781 تاریخ : 1399/06/12-12:47:38

سرهنگ بهرام آبادی:

طرح توقف خودروها پشت خط عابر پیاده در حال اجراست

معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب، گفت: طرح توقف خودروها در پشت خط عابر پیاده در سطح شهر تهران بزرگ در حال اجرا است.

به گزارش بانک و صنعت، سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: طرح توقف خودروها در پشت خط عابر پیاده در سطح شهر تهران بزرگ در حال اجرا است. در این طرح که در همه تقاطع ها و محل هایی که رفت و آمد عابرین پیاده زیاد است در حال اجراست مأمورین پلیس راهور فاتب، با اشاره به رانندگان به وسیله دست و راکت از آنها می خواهند که دقیقاً در پشت خطوط حک شده مخصوص توقف خودروها و یا همان خطوط احترام به حقوق عابرین پیاده توقف نمایند تا عابرین بتوانند با خیال آسوده و راحت از تقاطع عبور نمایند.

وی گفت: در این طرح رانندگان استقبال خوبی داشته اند و به محض مشاهده علائم و دستورات پلیس مستقر در تقاطع می ایستند و دقیقاً به آنچه قانون می گوید عمل می نمایند و کمال همکاری و مساعدت را با پلیس دارند.

معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب گفت: گاهی نیز پلیس پس از نشان دادن علامت ایست کنار می ایستد و عکس العمل رانندگان را در این طرح می سنجد و با کمال خوشحالی و احترام به رانندگان عزیز تهرانی باید بگوییم که صد درصد رانندگان در این طرح سربلند بیرون آمدند و همگی پشت خط عابر پیاده توقف کردند و این جای بسی خرسندی و غرور دارد که فرهنگ احترام گذاشتن به حریم و حقوق عابرین پیاده در سطح جامعه رو به افزایش است و همگی رانندگان می بایست به آن احترام بگزارند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/طرح-توقف-خودروها-پشت-خط-عابر-پیاده-در-حال-اجراست.bos