شماره: 518554 تاریخ : 1399/06/06-03:58:02

سرپرست هیات عامل ایدرو تاکید کرد:

ضرورت ورود مگفا به بازار های نوین عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات

سرپرست هیات عامل ایدرو در بازید از مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) بر ورود این شرکت به حوزه ها و بازار های مختلف و نوین عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات تاکید کرد.

به گزارش بانک و صنعت، امیر بیات در بازدید از مگفا با اشاره به اینکه یکی از وظایف هلدینگ، خلق ارزش از طریق هم افزایی در زیر مجموعه ها است، گفت: ایدرو تلاش می کند با بهم رسانی موضوعات مختلف در فضاهای زیر مجموعه، چنین نقشی را ایفا کند.

وی تصریح کرد: به سرعت بالای تغییر و تحول در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات اشاره و خاطر نشان کرد: از مگفا انتظار می رود با بازنگری در ساختار، بتواندبا حداکثر سرعت و انعطاف خود را با این تغییرات همراه و همگام کند.

سرپرست هیات عامل ایدرو همچنین با تاکید بر اینکه حوزه توسعه فناوری بایستی محور عمده فعالیت های مگفا باشد، تصریح کرد: افرایش توانمندی مگفا در صنایع هایتک باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و این مقوله باید با قدرت پیگیری شود.

بیات در ادامه احیاء هویت مگفا را ضروری توصیف کرد و گفت: مگفا باید ظرفیت ها و توانمندی هایش را در حوزه کسب و کار و خدمات به بخش های متنوع دولتی و خصوصی بیشتری ارائه کند تا نقش پررنگ تری در بازار این حوزه داشته باشد.

پیگیری مطالبات معوقه و فروش اموال مازاد مگفا از دیگر موارد تاکیدی معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایدرو در این بازدید بود.

در این بازدید محمد جواد انبیایی «مدیرعامل مگفا» نیز گزارشی از اقدامات و پروژه های در دست اجرای این شرکت همچون سامانه های مختلف حوزه دولت الکترونیکی ، پروژه شهرهای هوشمند ، پروژه مراکز تعالی تحول دیجیتال ، سامانه مدیریت هوشمند ناوگان برون شهری ، هوشمند سازی تجارت الکترونیکی ، طرح تحلیل هوشمند قوانین و… ارائه کرد.

سرپرست هیات عامل ایدرو همچنین از نمایشگاه دستاورد های مگفا در حوزه فناوری های نوین و برخی از محصولات فناورانه و هوشمند مانند کنتورهای هوشمند، ردیاب خودرو، کیت کارخانه هوشمند ، روشنایی هوشمند و… دیدن کرد.

مگفا یکی از شرکت های تابعه ایدرو است که در حوزه فناوری های اطلاعات و ارتباطات فعالیت دارد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/ضرورت-ورود-مگفا-به-بازار-های-نوین-عرصه-فناوری-اطلاعات-و-ارتباطات.bos