شماره: 512739 تاریخ : 1399/02/23-04:03:26

صورت های مالی شرکت صرافی فراز اعتماد پست بانک ایران تصویب شد

مجمع عمومی عادی سال 1398شرکت صرافی فراز اعتماد وابسته به پست بانک ایران، بیست و دوم اردیبهشت ماه سال جاری با حضور دکتر بهزادشیری مدیرعامل این بانک، اعضا هیأت مدیره صرافی و بازرس قانونی برگزار و صورت های سال مالی منتهی به پایان سال مذکور تصویب شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، شیری در ابتدای این مجمع از زحمات و تلاش های صورت گرفته در مجموعه صرافی فراز اعتماد قدردانی و در ادامه به بررسی گزارش مجمع پرداخت.
همچنین در ادامه پیام هیأت مدیره صرافی فراز اعتماد توسط افشین بهره مند مدیرعامل این شرکت قرائت و سپس سیداصغر فتوحی رییس هیأت مدیره صرافی فراز اعتماد به تشریح عملکرد دوره مالی منتهی به 29 اسفند 1398و عملکرد و اقدامات انجام شده درراستای تحقق اهداف شرکت پرداخت و درپایان نیز بازرس قانونی شرکت، گزارش عملکرد صورت های مالی سال 98 را ارائه و سپس اعضای مجمع آن را مورد تصویب قرار دادند.
گفتنی است: مجمع سهامداران صرافی فراز اعتماد، سازمان حسابرسی را به عنوان بازرس و حسابرس قانونی و دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه رسمی این شرکت جهت درج آگهی ها تعیین نمودند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/صورت-های-مالی-شرکت-صرافی-فراز-اعتماد-پست-بانک-ایران-تصویب-شد.bos