شماره: 562933 تاریخ : 1399/12/03-04:36:45

شگفتانه های «ملی شو 4» در راه است

«ملی شو 4» مانند سه رویداد پیشین، بار دیگر مخاطبان، مشتریان و کاربران حقیقی و مجازی بانک ملی ایران و البته نظام بانکی را شگفت زده خواهد کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، «ملی شو» به عنوان رویدادی منحصر به فرد، از سال 1396 در بانک ملی ایران آغاز شد و تا کنون سه دوره آن با موفقیت برگزار شده است.
در این رویداد، تازه ترین محصولات بانک ملی ایران در حوزه بانکداری دیجیتال، بانکداری الکترونیک، بانکداری غیرحضوری و سامانه های پیشرفته بانکداری رونمایی می شود.
بانک آفیسر، ربات آلفا، سامانه بام، اپلیکیشن بله، سامانه سککوک، ملی بازار، ملی فاند، اپلیکیشن 60، BTM، پرداخت مستقیم و اپلیکیشن هپ، تنها بخشی از دستاوردهای بانک ملی ایران است که در سه دوره پیشین «ملی شو» در معرض دید و کاربری عموم قرار گرفته اند.
اکنون و در آستانه قرن جدید هجری شمسی، «ملی شو 4» بار دیگر محصولات تازه ای را برای مخاطبان، مشتریان و عموم کاربران نظام بانکی عرضه خواهد کرد.
هر کدام از این محصولات علاوه بر کاهش هزینه های معمول، سرعت فرایندها را افزایش داده و مشتریان بانک ملی ایران را یک گام دیگر به سوی «بانکداری دیجیتال» هدایت خواهد کرد.
نگاه به آینده بانکداری، محور محصولات ملی شو 4 است. این مراسم به دلیل محدودیت های ناشی از شیوع بیماری کرونا، امسال با حضور جمع محدودی از مسوولان برگزار خواهد شد.
سایر علاقه مندان می توانند ساعت 15 روز دوشنبه 4 اسفندماه در کانال آپارات بانک به نشانی bankmelli1307 و شبکه خبر، به صورت غیرحضوری این رویداد را مشاهده کنند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/شگفتانه-های-ملی-شو-4-در-راه-است.bos