شماره: 517790 تاریخ : 1399/05/24-02:23:15

معاون راه و شهرسازی استان تهران:

شهرداری همکاری کند پروژه مسکن 900 واحدی تهرانسر سرعت می گیرد

معاون مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی استان تهران گفت: در صورت همکاری شهرداری تهران، عملیات ساختمانی پروژه 900 واحدی تهرانسر با سرعت بیشتری ساخته خواهد شد.

به گزارش بانک و صنعت، یاسر لک با اشاره به اینکه واحدهای مشارکتی تهرانسر که سال گذشته توسط رئیس جمهور کلنگ آن به زمین زده شد، به دلیل طولانی شدن مراحل اخذ جواز و پروانه ساختمانی متوقف مانده بود، اظهار داشت: از ابتدای امسال عملیات اجرایی آن توسط سه شرکت در چهار بلوک ساختمانی آغاز شده و هم اکنون به طور متوسط 10 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

معاون مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی استان تهران اضافه کرد: هم اکنون عملیات اجرایی فونداسیون این پروژه ها تقریباً رو به اتمام است و در دو بلوک نیز، طبقه اول ساختمان در طبقه منفی سه در حال ساخت است.

وی در خصوص همکاری سایر دستگاه ها با اجرای این طرح ملی نیز گفت: هنوز مجوزهای اولیه برای اجرای عملیات ساختمانی توسط شهرداری صادر نشده، اما خوشبختانه توافقات اولیه و موافقت ضمنی شهرداری و بررسی اولیه نقشه های ما در شهرداری انجام شده است.

لک افزود: پروانه ساختمانی هنوز صادر نشده است، اما امیدواریم به زودی و در روزهای آینده این کار انجام و فعالیت عمرانی پروژه چند برابر شود.

معاون مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی استان تهران اضافه کرد: هم اکنون نیز برای جبران توقف پروژه کار در سه شیفت انجام می شود و شیفت شب نیز برقرار شده است ضمن اینکه به رغم همه مسائل و افزایش قیمت های میلگرد و سیمان در هفته ها و ماه های اخیر، خوشبختانه پروژه ها آسیبی دیده اند و دپوی مناسبی از لحاظ این کالاها داریم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/شهرداری-همکاری-کند-پروژه-مسکن-900-واحدی-تهرانسر-سرعت-می-گیرد.bos