شماره: 446359 تاریخ : 1397/10/29-03:08:27

?معاون امور مجلس، حقوقی و استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کردستان:

شفافیت مقدمه سلامت اداری است

معاون امور مجلس، حقوقی و استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ابتدای فعالیت خود ، شفافیت را آغاز کرده است گفت: شفافیت مقدمه سلامت اداری بوده ، مبارزه با فساد را در پی دارد و قطعا یکی از اولویت های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، مبارزه با فساد است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، " میرهادی قره سید رومیانی " ، امروزشنبه 29 دی  در حاشیه مراسم کلنگ زنی در پارک آی تی کردستان با بیان این که تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات استان کردستان انجام خواهیم داد، گفت: همچنین جوانگرایی باید مدنظر همه مدیران شورای هماهنگی باشد.

‎وی با تاکید بر استفاده از جوانان و بانوان شایسته  در انتصابات تصریح کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  نیز به همه معاونان و مدیران در این زمینه تاکیدات بسیاری انجام داده و در انتصاباتی هم که وی انجام داده است، کاملا این موضوعات مشخص است؛ برای مثال سن شورای معاونین وزیر نسبت به دوره قبل، بیش از 5 سال کاهش پیدا کرده و به زیر 50 سال رسیده است.
‎معاون امور مجلس، حقوقی و استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در انتصابات اخیر" محمد شریعتمداری "، وزیر تعاون ، کارورفاه اجتماعی  در تمامی حوزه ها این جوانگرایی مشهود است.
‎وی با بیان اینکه حضور جوانان شور، نشاط و تحرک را بالا می برد، تاکید کرد: همواره مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و شخص وزیر تاکید بر استفاده از جوانان شایسته را مطرح کرده است و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این زمینه گام های بلندی برداشته و قطعا این امر  ادامه دار نیز خواهد بود.
‎قره سید رومیانی در ادامه اظهار کرد: وزیرتعاون ، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرده است که شایسته سالاری، جوان گرایی و استفاده از بانوان باید اصلی ترین محورها در انتصابات باشد و بنده هم در جلسات مختلف این امر را به مدیران استانی یاد آوری  کرده ام.
‎گفتنی است قره سید رومیانی، معاون حقوقی، مجلس و استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین در مراسم امضای تفاهم نامه میان  اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره کل میراث فرهنگی استان کردستان گفت: این تفاهم نامه زمینه اشتغالزایی بیشتر را فراهم می کند و این امر را به فال نیک می گیریم.
وی افزود: در این زمینه اقدامات خوبی انجام شد و اینگونه تفاهم نامه ها باید عملیاتی و گزارش آن به مردم داده شود.
قره سید رومیانی خاطرنشان کرد: تفاهمی که امروز امضا شد بسیار راهگشاست و باعث افزایش اشتغال می شود.

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/شفافیت-مقدمه-سلامت-اداری-است.bos