شماره: 522691 تاریخ : 1399/09/01-01:06:15

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام تأکید کرد:

شفافیت اقتصادی راهی برای وصول عادلانه مالیات

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام گفت: با اطلاعات شفاف مالی و درآمدی، فرصت مناسبی برای شناسایی منابع و وصول عادلانه مالیات فراهم می شود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از رسانه مالیاتی ایران، سعید کریمی مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام در دیدار با مدیر امور شعب بانک ملی، نقش بانک ها و اداره کل امور مالیاتی به عنوان زیرمجموعه های وزارت امور اقتصادی و دارایی را در پیشبرد اهداف اقتصادی دولت در استان یادآور شد و بر لزوم ارتباط و تعامل این دو دستگاه اجرایی جهت تسهیل در خدمات مالیاتی برای مردم تأکید کرد.
وی با مشترک خواندن اهداف این دو مجموعه، تبادل اطلاعات و اجرای تبصره ماده 186 قانون مالیات های مستقیم را دو زمینه مشترک کاری عنوان کرد و افزود: از این طریق و با در اختیار گرفتن اطلاعات شفاف مالی و درآمدی فرصت مناسبی برای شناسایی منابع و وصول عادلانه مالیات فراهم می شود.
طالب یاسمی، رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان ایلام نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از تعامل و همکاری مدیران امور مالیاتی، به نقش بانک ملی در توسعه اقتصادی استان و حمایت از تولید و اشتغال پرداخت و در ادامه به ایجاد راهکارهای مناسب در ارائه خدمات به مودیان مالیاتی و تسهیل در امور مربوطه اشاره کرد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/شفافیت-اقتصادی-راهی-برای-وصول-عادلانه-مالیات.bos