شماره: 316826 تاریخ : 1396/12/19-12:39:27

شرکت‌های نوپای بلاک چین چگونه ایجاد درآمد می‌کنند ؟

بیشتر بیزینس‌های وابسته به بلاک چین از طریق استفاده از سخت افزار به عنوان خدمات، سرمایه به دست می‌آورند.

بانک و صنعت؛ در حال حاضر بسیاری از موسسات خود را به سایت‌های آموزشی بلاک چین مجهز کرده اند ؛ مانند GEM  و IBM

 

احتکار پول رمزگذاری شده 

برخی شرکت های بلاک چین دست به دو کار می زنند؛ یا علامت‌های رمزی و مشخص خودشان را در بازار منتشر می‌کنند یا مدیریت آن شرکت‌ها بخش اعظم پول رمزگذاری شده را دور از بازار نگاه می‌دارد. این شرکت‌ها کاری می‌کنند که ارزش پول‌های رمزی خودشان در بازار افزایش یابد، سپس آن را به محتکران می فروشند. نمونه این کار را شرکتLISK  انجام می‌دهد.

هم اکنون دوره منحصر به فردی برای بلاک چین است؛ ما در حالتی قرار داریم که تا جایی که انتقال اطلاعات پیشرفت کرده است ما نیز تا بالاترین حد پیشرفت کرده‌ایم ولی وقتی صحبت از انتقال ارزش به میان می‌آید ، ما همچنان در در مراحل ابتدایی قرار داریم.

اکثر شرکت‌های بلاک چین سعی در حل کردن مشکلات دارند. امروزه بلاک چین چگونه می‌تواند برای برطرف کردن مشکلات یا بهبود روند حل مشکلات به کار گرفته شود؟

مشکلات و چالش‌های بسیاری وجود دارد که بلاک چین می تواند به آنها بپردازد. فرقی ندارد شرکت‌های بلاک چین خصوصی، دولتی یا نیمه خصوصی باشند؛ هر شرکت نوپایی در تلاش است که در همه زمینه‌ها پیشرفت کند و بتواند برای همه مشکل‌ها کارآمد باشد.

بیشتر شرکت‌های نوپا و تازه واردی که در زمینه بلاک چین فعالند ، ممکن است بیش از 2 سال دوام نیاورند ، این ذات تغییر و تحول است. شرکت‌ها می‌آیند و می‌روند با هر چرخه، شرکت‌های قوی تر کامل تر می‌شوند و با درک بهتر اوضاع بازار می‌توانند مدل‌های تجاری قوی‌تری ارائه دهند. ممکن است ما شرکت های نوپایی را ببینیم که با روش های جدید درآمد زایی می‌کنند اما دیر یا زود، اکثر استارت‌آپ ها  به علت نبود یک جریان کارآمد برای درآمد زایی از بین می روند.

بلاک چین همچنان یک فناوری نوین به حساب میآید. یکی از ویژگیهای خوب بلاک چین و مخصوصا بلاک چینهای خصوصی کاربرد آنها  برای انجام معاملات تجاری در سراسر دنیا است؛ برای مثال، R3 توسط 42 بانک از سراسر جهان پشتیبانی می شود.

بلاک چین یک فناوری با ویژگی های منحصر به فرد

بسیاری از برنامه‌ها و سرویس‌های خدمات مالی براساس بلاک چین طرح ریزی خواهند شد؛ نه  فقط بلاک چین های مربوط به ارز دیجیتال بلکه همه برنامه‌ها بلاک چین‌های مخصوص به خود را خواهند داشت و شرکت‌هایی که خدمات این برنامه‌ها را تأمین می‌کنند، سرمایه به دست می‌آورند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/شرکت‌های-نوپای-بلاک-چین-چگونه-ایجاد-درامد-می‌کنند.bos