شماره: 388807 تاریخ : 1397/07/19-01:48:35

سپهری در نشست هم اندیشی مدیران –انتقال تجربیات تشریح کرد : روش "طب سوزنی در مدیریت "

رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی گفت : در مهارت های مدیریتی روشی مانند روش های پزشکی به نام طب سوزنی در مدیریت وجود دارد که می توان از آن به عنوان راهکاری برای حل مسائل و مشکلات بهره برد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی محمدرضا سپهری امروز پنج شنبه 19 مهر  درسومین  نشست هم اندیشی مدیران – انتقال تجربیات که در محل وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی برگزار شد گفت: درطب سوزنی، سوزن را به نقاط خاصی از بدن می زدند و اثرات بزرگی در بخش های دیگری از بدن نمودار می شد.

وی گفت: سازمانی که درآن مدیریت می شود نیز مانند یک بدن و با ساختاری به هم پیوسته است که اجزای آن به شکل آشکار و پنهان با هم در ارتباط هستند که این ارتباطات نیازمند کشف شدن هستند به این معنی که باید دید سوزن  در کدام قسمت وارد و اثر آن در کدام بخش دیده شود. 
رئیس موسسه کار وتامین اجتماعی افزود: کشف ارتباطات از اجزا ی سیستم مهم تر است و پس از درک این ارتباطات می توان مشکل را درک و برای آن راه حلی اندیشید. 
سپهری ادامه داد: با شناسایی دقیق مشکلات می توان با هزینه و انرژی کمتر به  راه حلی درست و تاثیرگذاردست یافت. 
وی با تشریح روش طب سوزنی در مدیریت ، کنترل و نظارت را اهرمی برای جلوگیری از مشکلات اساسی دانست.

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/سپهری-در-نشست-هم-اندیشی-مدیران-–انتقال-تجربیات-تشریح-کرد-روش-طب-سوزنی-در-مدیریت.bos