شماره: 312069 تاریخ : 1396/10/03-08:00:42

سومین نمایشگاه گروهی نگارگری در موزه رضا عباسی برگزار می‌شود

سومین نمایشگاه گروهی هنرجویان رشته نگارگری تحت عنوان «رنگینه جمال» از 6 دی 96 به‌مدت چهار روز در موزه رضا عباسی، برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موزه رضا عباسی، این نمایشگاه ‌به سرپرستی پریسا رحمانی مدرس نگارگری کلاس‌های آموزشی موزه در این موزه برگزار می‌شود و شامل 80 اثر نگارگری شامل تذهیب، گل‌ و‌ مرغ و تشعیر از آثار هنرجویان است. 

قسمتی از فضای موجود در موزه رضا عباسی به برگزاری کلاس‌های آموزشی اختصاص داده شده است. در این کارگاه‌ها تا حد امکان سعی شده با استفاده از امکانات موجود و استادان مجرب، هنرجویان به ایجاد اثر بپردازند. استفاده از منابع تصویری و آموزشی موجود در موزه در کنار بازدید از نمایشگاه‌های برگزار شده در بهبود کیفیت آموزشی نقش مهمی را بر عهده دارد و هر سال برای هنرجویان نمایشگاهی از آثارشان برگزار می‌شود. 


علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه از 9 صبح تا 5 بعدازظهر به موزه رضا عباسی درخیابان شریعتی، نرسیده به پل سید‌خندان، پلاک 892 مراجعه کنند. همچنین می‌توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88535135 تماس بگیرند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/سومین-نمایشگاه-گروهی-نگارگری-در-موزه-رضا-عباسی-برگزار-می‌شود.bos