شماره: 522216 تاریخ : 1399/08/12-11:15:12

معاون وزیر راه و شهرسازی ابرازامیدواری کرد

سریال بهره برداری از پروژه های ریلی از ماه آینده آغاز شود

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در شش محور به صورت همزمان ریل گذاری انجام می شود که پیشرفت بالایی داشتند و زیرسازی انجام شده که امیدواریم با تأمین تجهیزات و تولید ریل ملی با روند خوبی روسازی انجام شود و طبق زمانبندی تحویل دهیم.

به گزارش بانک و صنعت، این نقطه ایستگاه همدان است اما سرآغازی برای توسعه ریلی غرب کشور است.

وی با تأکید بر اینکه در بخش توسعه ریلی اقدامات بزرگی در حال انجام است، تصریح کرد: برای این پروژه 600 میلیارد اعتبار لازم بوده و صورت وضعیت پیمانکارها مشخص است و سرتاسر مسیر در بخش زیرسازی فعال بوده و روسازی نیز انجام می شود.

مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل با اشاره به اینکه 1200 کیلومتر آزادراه در کشور در دست اجرا داریم که اقدام بی نظیری است، خاطرنشان کرد: هشت پروژه آزاد راهی داریم که در حال انجام است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 8700 کیلومتر بزرگراه در کل کشور در دست اجرا داریم، ادامه داد: برنامه ریزی شده 1860 کیلومتر را تحویل بدهیم.

خادمی در ادامه سخنانش بیان کرد: امیدواریم سریال بهره برداری از پروژه های ریلی از ماه آینده آغاز شود تا بتوانیم تا پایان 1400 به اتمام برسانیم.

وی در پایان با تأکید بر اینکه با وجود تنگناهای مالی و وضعیت اقتصادی، پروژه های عمرانی روند خوبی دارد، گفت: امیدواریم بتوانیم اهدافی که داریم تحویل مردم دهیم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/سریال-بهره-برداری-از-پروژه-های-ریلی-از-ماه-اینده-اغاز-شود.bos