شماره: 446530 تاریخ : 1397/10/30-06:57:39

سرپرست جدید استان ایلام منصوب شد

مجید محمدطاهری به عنوان سرپرست جدید بانک در استان ایلام منصوب شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، در مراسمی با حضورمهدی یزدچی عضو هیات مدیره و شهریار سعیدپور مدیر استان کرمانشاه، مجید محمدطاهری به عنوان سرپرست جدید بانک و دبیر دبیرخانه شبکه توسعه اجتماعی رسالت در استان ایلام معرفی شدند. 

یزدچی دراین مراسم با بیان اینکه تغییر و تحول در هر سازمان، مجموعه را پویا می کند، گفت: باید در حفظ مسئولیت امانت دار باشیم و با بهترین کیفیت و سرعت ماموریت خود را به انجام برسانیم.

وی با بیان اینکه بانک قرض الحسنه رسالت بانکی خرد و اجتماعی است، گفت: هدف ما کمک به کارآفرینی اجتماعی و گره گشایی از نیازهایی ضروری مردم است و کارکنان در عمل باید شعار بانک را تحقق بخشند.

یزدچی تصریح کرد: توانمندی کارکنان به گونه ای است که می توانند به راحتی نفوذ کلام در جامعه داشته و با تلاش و کوشش دو چندان بانکداری مدرن و اجتماعی همچنین سنت قرض الحسنه را در مناطق مختلف این استان اشاعه دهند.

عضو هیات مدیره با بیان اینکه کارکنان، سرمایه بانک هستند، گفت: همگی باید همراه و همگام در اجرا و پیاده سازی بانکداری اجتماعی و تحقق اهداف بانک گام برداریم.

اکبرعلیخانی مدیر سابق ایلام، با ارائه گزارشی از آمار منابع و مصارف استان از سال 93 تاکنون گفت: کارکنان استان افق 1400را پیش رو قرارداده و در این زمینه با توسعه بانکداری الکترونیک و بانکداری اجتماعی تلاش های خوبی صورت گرفته است.

وی با قدردانی از کارکنان استان ایلام، برای سرپرست استان آرزوی موفقیت کرد.

در پایان مراسم از اکبرعلیخانی مدیرسابق ایلام قدردانی و محمدطاهری به عنوان سرپرست استان منصوب شد.

اکبرعلیخانی پیش از این مدیریت دو استان ایلام و لرستان را عهده دار بوده است و از این پس به عنوان مدیر استان لرستان فعالیت خود را ادامه خواهند داد.

گفتنی است مجید محمدطاهری پیش از این به عنوان تسهیلگر شبکه توسعه اجتماعی در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب فعالیت داشته است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/سرپرست-جدید-استان-ایلام-منصوب-شد.bos