شماره: 522764 تاریخ : 1399/09/01-12:13:46

سرمایه گذاری سپ در بزرگ ترین شرکت نرم افزار فروشگاهی

شرکت پرداخت الکترونیک سامان در راستای فعالیت های شرکت و به منظور توسعه خدمات الکترونیکی خود در یکی از بزرگترین شرکت های نرم افزاری صنعت خرده فروشی سرمایه گذاری کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از پرداخت الکترونیک سامان، این شرکت پس از بررسی های دقیق و شناسایی نیازهای بازار و برای تکمیل و توسعه ارائه خدمات پرداخت الکترونیک 51درصد از سهم الشرکه شرکت نرم افزاری کیان نور رایانه را خریداری کرد.

تلاش سپ برای گسترش خدمات جدید، نوآوری در صنعت پرداخت و همچنین جذب نیروهای خلاق، جوان و کارآمد ایرانی برای پیشبرد اهداف حوزه پرداخت الکترونیک نام آن را در این بازار شناخته شده کرده و حالا توانسته با همکاری دو جانبه با شرکت نرم افزاری کیان، نقش خود را در صنعت خرده فروشی نیز تثبیت کند.

شرکت نرم افزاری کیان نور رایانه در همه ی این سالها با بهره گیری از نیروی متخصص ایرانی ارایه کننده آخرین دستارودهای تکنولوژی و نرم افزاری در صنعت خرده فروشی بوده و توانسته بازار نرم افزارهای فروشگاهی فروشگاه های زنجیره ای را با حضور خود بی رقیب کند و به طور انحصاری بهترین و کارآمدترین نرم افزارهای فروشگاهی را به بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای کشور ارایه کند.

هم اکنون کارشناسان بر این عقیده هستند که با شراکت مهم و تاثیرگذار پرداخت الکترونیک سامان و کیان نور رایانه تحول بزرگی در صنعت خرده فروشی اتفاق می افتد و مشتری های کلان با اطمینان بیشتری استفاده خود از خدمات پرداخت را گسترش می دهند و مشتری های خرده فروش و کوچک تر هم با اطمینان از سابقه ی سپ به راحتی به استفاده از نرم افزارهای تخصصی کیان روی می آورند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/سرمایه-گذاری-سپ-در-بزرگ-ترین-شرکت-نرم-افزار-فروشگاهی.bos