شماره: 518150 تاریخ : 1399/05/31-07:29:42

سردار حسینی جانشین رئیس پلیس راهور ناجا شد

آیین معارفه جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با حضور سردار رضایی برگزار و سردار سید تیمور حسینی به نوان جانشین رییس پلیس راهور ناجا معرفی شد.

به گزارش بانک و صنعت، سردار قاسم رضایی در حاشیه حضور در پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا و برگزاری آیین معارفه جانشین رئیس پلیس راهور ناجا اظهار کرد: نیروی انتظامی سازمانی؛ مقدس، مردمی و بزرگ با ماموریت های متنوع و گسترده است؛ ما از مردم و برای آنان هستیم و خدمات دهی به مراجعان را یک توفیق می دانیم.

وی با اشاره به ماموریت خطیر راهنمایی و رانندگی ناجا افزود: مدیریت ترافیک و تسهیل ترددها، با محوریت کاهش تصادفات و جان باختگان جاده ای مهم ترین وظیفه و ماموریت این پلیس است؛ سفیدپوشان راهور در هر شرایطی از نقاط مرزی تا دل شهر ها ایثار و تلاش کرده و خوشبختانه شاهدیم خدمات بی بدیلی ارائه می کنند.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به تنوع و گستردگی ماموریت های نیروی انتظامی یادآور شد: پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا بیش از 50 درصد از طیف خدماتی ناجا را به مردم با رویکرد هوشمندانه ارائه می کند و این پلیس در "هوشمندسازی" پیشگام است.

وی با اشاره به مدیریت تخصصی و هوشمندانه در پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا عنوان کرد: نیرو های پلیس در هر شرایطی اعم از مناسبت های تقویمی و خاص، شرایطی، چون شیوع ویروس کرونا و اپیدمی آن در کشور، علیرغم وجود برخی مشکلات و کاستی ها، با عشق و ایثار ماموریت هایشان را دنبال می کنند و در واقع باید بگویم هیچ بن بستی در اجرای ماموریت ها نداریم و فعالیت های پلیس تعطیل نمی شود.

سردار رضایی اضافه کرد: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور نیرو های پلیس در کنار مدافعان سلامت به انجام وظایف پرداختند و در این مسیر نیز عده ای به فیض شهادت نائل آمدند.

سردار رضایی درباره آمادگی نیروی انتظامی برای برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی (ع) مطرح کرد: در برگزاری کنگره عظیم و باشکوه اربعین حسینی (ع) علاوه بر اعتقادات قلبی، صاحب تجربه هستیم و برگزاری این مراسم نیز منوط به تصمیم دولت های ایران و عراق، مصوبات ستاد برگزاری اربعین و ... است، در هر حال باید بگویم ما در هر شرایطی آمادگی داریم ماموریت هایمان را در حوزه ترافیکی، جاده ای، امنیتی، دیپلماسی مرزی و ... دنبال و اجرایی کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتصاب سردار "سید تیمور حسینی" به عنوان جانشین رئیس پلیس راهور ناجا مطرح کرد: ایشان از افسران شایسته و باتجربه در حوزه راهور می باشند و امید است که این انتصاب منشاء خیر وبرکت برای نیروی انتظامی به ویژه مجموعه راهنمایی و رانندگی ناجا باشد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/سردار-حسینی-جانشین-رییس-پلیس-راهور-ناجا-شد.bos