شماره: 349161 تاریخ : 1397/02/29-05:43:28

سامانه سنهاب بعنوان یک سامانه نظارتی و ارتباطی بین شرکت‌های بیمه

مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات بیمه مرکزی ایران: سامانه سنهاب منجر به این شد که مکالمه و صورت حساب‌های کاغذی که در بین مسولین ردو بدل می‌شد دیگر وجود نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت، مهندس نعمتی مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات بیمه مرکزی ایران در همایش نشست راهبردی فناوران و صنعت بیمه در زمینه نقش سامانه سنهاب در یکپارچگی درون صنعتی گفت: در بیمه مرکزی قبل از سامانه سنهاب هیچ نرم افزار نظارتی به غیر از سامانه های اتوماسیون اداری وجود نداشت و در رایانه کارمندان تنها برنامه‌های ساده آفیس عهده‌دار این موضوع بودند. در سال 84 برنامه جامع الکترونیکی بوجود آمد و در دی ماه سال 90 پروژه فعلی سنهاب منجر به موفقیت نسبی شد.

نعمتی در ادامه افزود: سامانه سنهاب در حال حاضر به عنوان یک سامانه نظارتی و ارتباطی بین شرکت‌های بیمه است. سنهاب منجر به این شد که مکالمه و صورت حساب های کاغذی که در بین مسولین ردو بدل میشد دیگر وجود نداشته باشد و تمام مکالمات و پیگیری‌ها حتی انتقاد و شکایت‌ها در سامانه سنهاب انجام شود.

مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات بیمه مرکزی ایران در رابطه با فعالیت کلی سامانه سنهاب گفت: سامانه سنهاب مرتبط به مراوده‌های بین صنعت بیمه و مکانیزه کردن فرایندهای درون صنعت بیمه و مرتبط با بیمه مرکزی است.

نعمتی در پایان افزود: سامانه سنهاب نقش بسیار مهمی در ارتباط صنعت بیمه با سایر اعضای دولت داشته، صنعت بیمه یک صنعت مستقل نیست و با تمام صنایع در ارتباط است تا جاییکه سامانه سنهاب ارتباط بین صنعت بیمه با سایر صنایع را فراهم می‌کند.

همایش یک روزه نشست راهبردی فناوران و صنعت بیمه در هتل اسپیناس پالاس در تاریخ 24 اردیبهشت 97 با حضور مدیران صنعت بیمه برگزار گردید.

 

اخبار مرتبط


 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/سامانه-سنهاب-بعنوان-یک-سامانه-نظارتی-و-ارتباطی-بین-شرکت‌های-بیمه.bos