شماره: 522196 تاریخ : 1399/08/12-09:10:26

سازمان تامین اجتماعی متعلق به کارگران است

مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی با نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی دیدار و در خصوص مهم ترین مسایل حوزه بیمه ای سازمان تامین اجتماعی تبادل نظر کردند.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل ازاداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در دیدار مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی با نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، مهمترین مسایل حوزه بیمه ای شهرستان مورد بحث و مبادله قرار گرفت.

علیرضا حسینی ضمن ارایه گزارش عملکرد شعبه تامین اجتماعی خمین گفت: از جمعیت این شهرستان حدود 57 هزار نفر تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی هستند که این میزان ضریب 55 درصدی جمعیت را شامل می شود.

وی افزود: 5 هزار و 800 خانواده در شهرستان خمین از مستمری سازمان تامین اجتماعی بهره مندند که این تعداد با افراد تحت پوشش خانواده 10 هزار و 400 نفر را شامل می شود.

حسینی اشاره کرد: 1900 کارگاه مشمول قانون تامین اجتماعی در شهرستان خمین فعال هستند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی تاکید کرد: در این استان و شهرستان که به لحاظ اهمیت آن به عنوان زادگاه بنیانگذار کبیر انقلاب همواره مورد تاکید و توجه بوده است، همکاری و تعامل سازمان با شرکای اجتماعی در سطح قابل قبول و بالایی است و استفاده از نظرات آنان در تصمیم گیریهای کلان مد نظر بوده و خواهد بود.

علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با اشاره به اقدام سازمان تامین اجتماعی در متناسب سازی حقوق مستمری بگیران گفت: سازمان تامین اجتماعی متعلق به کارگران است و پرداختی های آن هم نقش به سزایی در معیشت این قشر دارد


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/سازمان-تامین-اجتماعی-متعلق-به-کارگران-است.bos