شماره: 311625 تاریخ : 1396/09/28-05:32:11

زهره عالی پور به عنوان معاون واگذاری سهام و بنگاههای سازمان خصوصی سازی منصوب شد

زهره عالی پور با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان عضو هیات عامل و با حکم رئیس کل سازمان خصوصی سازی به عنوان معاون واگذاری سهام و بنگاههای این سازمان منصوب شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی؛ مسعود کرباسیان، وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی، زهره عالی پور را به عنوان عضو هیات عامل سازمان خصوصی سازی منصوب کرد.

در حکم وزیر اقتصاد خطاب به این عضو هیات عامل سازمان خصوصی سازی آمده است:
نظر به تعهد، تخصص، دانش و توانمندی های ارزنده جنابعالی و بنا به پیشنهاد رئیس کل محترم سازمان خصوصی سازی، با استناد به تبصره(2) ماده (1) اساسنامه سازمان مذکور به موجب این حکم به سمت عضو هیات عامل سازمان خصوصی سازی منصوب می شوید.
انتظار می رود تمام مساعی خود را با جلب توان تخصصی همکاران، کارشناسان و صاحبنظران به منظور انجام وظایف قانونی و به ویژه در راستای اهداف و برنامه های مندرج در سند راهبردی آن سازمان و همچنین تعامل سازنده و فعال با سازمانهای ذیربط به کار گیرید.
موفقیت روزافزونتان را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند منان مسالت می نمایم.
پوری حسینی، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان خصوصی سازی نیز طی حکمی جداگانه زهره عالی پور را به عنوان معاون واگذاری سهام و بنگاههای سازمان خصوصی سازی منصوب کرد.
گفتنی است؛ عالی پور از سال 1392 تا کنون به عنوان عضو هیات عامل و معاون نظارت، امور حقوقی و قراردادهای سازمان خصوصی‌سازی مشغول به فعالیت بوده است و از این پس با احکام جدید صادر شده به عنوان عضو هیات عامل و معاون واگذاری سهام و بنگاههای این سازمان فعالیت خواهد کرد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/زهره-عالی-پور-به-عنوان-معاون-واگذاری-سهام-و-بنگاههای-سازمان-خصوصی-سازی-منصوب-شد.bos