شماره: 518743 تاریخ : 1399/06/11-05:51:16

/آغاز شصت و نهمین سال فعالیت بانک صادرات ایران/

رئیس کل اسبق بانک مرکزی: بانک صادرات ایران با مدیریت مناسب، از زیان دهی خارج شد

رئیس کل اسبق بانک مرکزی با اشاره به ارزیابی اش از عملکرد بانک صادرات ایران، گفت: بانک صادرات ایران با مدیریت مناسبی که اعمال کرد، توانست از زیان دهی خارج شده و یکی از بانک های پیشرو و شایسته کشور شود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، محمود بهمنی با اشاره به آغاز شصت و نهمین سال فعالیت بانک صادرات ایران، گفت: این بانک امروزه شرایط مناسبی دارد و اگر تسهیلات تکلیفی و یا تسهیلات یارانه ای به بانک صادرات ایران تحمیل نشود و تسهیلات بازگشت داشته باشند، همچنان می تواند یکی از بانک های پیشرو و خوب کشورمان باشد.
وی افزود: بانک صادرات ایران، بانک قدیمی و خصوصی است و می تواند شرایط مناسب تر از وضعیت فعلی هم داشته باشد.
نماینده سابق مردم ساوجبلاغ و طالقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موقعیت فعلی بانک صادرات ایران و چشم انداز آینده گفت: معتقدم که چشم انداز آینده این بانک می تواند بهتر از این باشد.
بهمنی با اشاره به قرار گرفتن بانک صادرات ایران در سیبل تحریم ها و موفقیت این بانک گفت: تمام بانک های کشور در حال حاضر تحریم هستند و متاسفانه اجازه نمی دهند که بانک های ما با بانک های خارجی کار کنند.
وی تصریح کرد: اگر بانک صادرات ایران را با دیگر بانک های داخلی مقایسه کنیم یکی از بانک های موفق و شایسته در زمینه های مختلف است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/رییس-کل-اسبق-بانک-مرکزی-بانک-صادرات-ایران-با-مدیریت-مناسب-از-زیان-دهی-خارج-شد.bos