شماره: 6596 تاریخ : 1391/07/20-10:57:41

رئیس جدید شعبه مرکزی معرفی شد

مراسم معارفه آقای کریمی رئیس جدید شعبه مرکزی با حضور آقای حیدری مدیر عامل، اعضای هیات مدیره، مدیران امور و جمعی از مسئولان ارشد بانک برگزار شد.

 

 
 
مدیر عامل در این جلسه اظهار داشت: تلاش ها و عملکرد مثبت رئیس و کارکنان شعبه مرکزی قابل تقدیر است و امیدواریم آقای ملک نیا در سمت جدید به عنوان مشاور اینجانب بیش از پیش موفق باشند. آقای کریمی نیز به عنوان یکی از روسای موفق ادارات که منشأ آثار مثبتی بوده اند از زمینه فکری بسیار خوبی برخوردارند و امیدواریم امور این شعبه را به خوبی مدیریت کنند.
وی افزود: وظیفه همه مسئولان و کارکنان حفظ و حراست از حریم بانک است که البته همه ارکان نیز به خوبی به این مهم واقفند و آن را به خوبی اجرا می کنند.
 مدیر عامل خاطرنشان کرد: از مهمترین وظایف رئیس شعبه مرکزی مدیریت مظاهر بیرونی است که باید در این خصوص تصمیمات و راهکارهای صحیح و مناسب به کار گرفته شود تا بانک همچون گذشته، با صلابت به راه خود ادامه دهد و شأن و جایگاه ویژه خود را حفظ کند. زیرا شعبه مرکزی نماد و سمبل بانک ملی ایران است و حفظ جایگاه ویژه آن، وظیفه همه کارکنان بانک است.
 آقای حیدری افزود: در مدیریت بانک شجاعت، سرعت و دقت در تصمیم گیری درست، از اهمیت ویژه ای برخوردار است . البته اوج خردمندی یک مدیر در مشروعیت تصمیم گیری است. یک تصمیم باید با اهداف مشروع، ابزار مشروع و در چارچوب قوانین گرفته شود زیرا هرگونه نقص در هر یک از این سه مورد، نتایج نامطلوبی را به دنبال خواهد داشت.
 مدیر عامل گفت: تمامی حساسیت ها، دقت ها و نکته سنجی ها در تصمیم گیری باید به موقع باشد و نیاز آن، قبل از ایجاد شرایط خاص حس شود

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/رییس-جدید-شعبه-مرکزی-معرفی-شد.bos