شماره: 512646 تاریخ : 1399/02/22-03:36:58

رئیس جدید اداره امور مدیران بانک معارفه شد

طی مراسمی ضمن تجلیل از یدالله جعفری رئیس سابق اداره امور مدیران، رضا عسگری برای تصدی این سمت منصوب شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد؛ دکتر غلامحسن تقی نتاج _ مدیر عامل بانک _ در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از تمامی کارکنان اداره امور مدیران، ابراز امیدواری کرد این زحمات مورد توجه حق تعالی قرار گیرد و موجب تعالی بیش از پیش سازمان شود.

نتاج با آرزوی موفقیت و بهروزی روز افزون برای رئیس سابق اداره امور مدیران، جعفری را مدیری موفق و متدین دانست و گفت: وی در تمامی مسئولیت ها حداکثر توان خود را به کار گرفت و منشا تحولات و خدمات شایانی در حوزه مسئولیت خود بود و توانست اصل شایسته گزینی و شایسته سالاری مدیران را در تمامی لایه های سازمانی بانک مهر اقتصاد ساختار دهی کند.

مدیر عامل بانک با معرفی رضا عسگری برای تصدی مدیریت اداره امور مدیران از او به عنوان مدیری ساعی و تلاشگر یاد کرد که در تمامی مسئولیت هایش، منشاء اثر و برکات فراوان برای بانک مهر اقتصاد و کارکنان بوده است و با تجربه تمامی سطوح سازمان و موفقیت در تمامی این تجربیات، امید است که در ادامه نیز موفق باشد.

نتاج سرمایه انسانی شاغل در بانک مهر اقتصاد را از متعهد ترین و خبره ترین کارکنان فعال در این عرصه دانست و ابراز امیدواری کرد تا با تسهیم تجارب کسب شده و تشریک مساعی، مسیر موفقیتهای بانک هموارتر از گذشته طی شود.

در ادامه یدالله جعفری _ مدیر پیشین اداره امور مدیران _ حضور عسگری را با توجه به شخصیت و روحیه وی در مسئولیت جدید مغتنم دانست و ضمن تشکر از زحمات کارکنان و مدیران این حوزه برای آنان در تمامی شئون زندگی از درگاه ایزد منان آرزوی توفیق نمود.

رضا عسگری _ رئیس جدید اداره امور مدیران _ نیز با تقدیر از خدمات یدالله جعفری، کار کردن در اداره امور مدیران را فرصت مناسبی برای خدمتگزاری دانست و ابراز امیدواری کرد که با تلاش تمامی همکاران شاهد اتفاقات مثبتی در این اداره باشیم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/رییس-جدید-اداره-امور-مدیران-بانک-معارفه-شد.bos