شماره: 311781 تاریخ : 1396/09/29-06:20:02

عضو هیئت مدیره در بیرجند:

رمز بقای هر کسب و کاری ارایه خدمات متناسب با نیاز مشتریان است

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست روز سه شنبه در جریان بازدید از اداره پست خراسان جنوبی و دیدار و گفت و گو با مدیر و کارکنان این استان گفت: رمز بقای هر کسب و کاری ارایه خدمات و محصولات متناسب با نیاز مشتریان است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، حلال خور با اشاره به تغییر رویکرد خدمات پست طی سالهای اخیر، افزود: در حال حاضر بستر مناسبی برای ارایه خدمات نیابتی سایر ادارات و سازمانها در پست ایجاد شده است که باید با تعامل و گسترش سطح ارتباطات میان دستگاهی، نسبت به جذب این خدمات و افزایش رضایتمندی مردم از پست تلاش شود.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی می بایست با طراحی و ارایه سرویس ها و خدمات با ارزش افزوده بالا و مورد نیاز شهروندان، خودمان را آماده ورود به فضای رقابتی کنیم.

او با اشاره به اینکه جهت گیری پست های موفق دنیا در  توسعه سرویس های تجارت الکترونیک و پست لجستیک است، گفت: توسعه و گسترش این دو سرویس همان چیزی که در کشور ما نیز می تواند بقا و رونق  شبکه پست را به همراه داشته باشد .

وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های مدیریت و کارکنان پست خراسان جنوبی، ارتباط موثر و سازنده همکاران، نظم و انضباط اداری، بهبود کیفیت خدمات و استفاده از توان و تخصص بخش خصوصی در این استان، افزود: تمرکز بر محصولات بومی و استراتژیک اعم از زعفران، زرشک، عناب و گیاهان دارویی در قالب سرویس تجارت الکترونیک، علاوه بر کمک به تولیدکنندگان خرد استان، می تواند رونق پست خراسان جنوبی را نیز به همراه  داشته باشد. 

او همچنین فعالیت گسترده بانک ها در این استان را مورد اشاره قرار داد و گفت: پست استان می تواند سهم خوبی از این حوزه در سبد ترافیک و درآمد خود داشته باشد.

صابریان مدیر کل پست خراسان جنوبی نیز در این جلسه به تشریح وضعیت استان در چهار شاخص اصلی مورد ارزیابی طی سه سال اخیر و همچنین امکانات و تجهیزات مورد نیاز در  راستای ارایه خدمات مطلوب تر و مورد تقاضای مردم پرداخت.

در ادامه همکاران ستادی و اجرایی حاضر در این جلسه به طرح دیدگاهها و سوالات خود پرداختند.

دیدار با موزعین پست خراسان جنوبی، بازدید از شهرستانهای سربیشه و خوسف و فرمانداران این دو شهرستان و حضور در  گلزار شهدای گمنام شهرستان سربیشه از دیگر برنامه های این سفر بود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/رمز-بقای-هر-کسب-و-کاری-ارایه-خدمات-متناسب-با-نیاز-مشتریان-است.bos