شماره: 522270 تاریخ : 1399/08/12-05:04:23

رییس شهرک علمی و تحقیقاتی خبر داد

رقابت 30 طرح کارآفرینی در مرحله نهایی جشنواره شیخ بهایی

رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اعلام کرد: بر اساس داوری های صورت گرفته از میان 70 طرح انتخاب شده در مرحله نیمه نهایی پانزدهمین جشنواره شیخ بهایی،30 طرح وارد مرحله نهایی شد که در روزهای برگزاری این جشنواره برترین ها معرفی می شوند.

به گزارش بانک و صنعت، دکتر جعفر قیصری رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهانامروز (دوشنبه 12 آبان 1399) در نشست خبری گفت: جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی را اولین رویداد فن آفرینی کشور دانست که از 17 سال پیش در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان آغاز به کار کرده است، افزود: شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بزرگترین مجموعه فناوری کشور است که 540 شرکت و موسسه فناوری و شرکت دانش بنیان در آن فعال هستند.

وی این شهرک را مشتمل بر 3 پارک علم و فناوری و 10 مرکز رشد تخصصی دانست و اظهار کرد: این مجموعه از سال 72 با مجوز شورای عالی انقلاب فرهنگی فعالیت خود را آغاز کرد و در جهت رفع نیازهای کشور و توسعه علم و فناوری نقش آفرینی کرده است.

قیصری با اشاره به برگزاری پانزدهمین جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی، خاطر نشان کرد: خوشبختانه این جشنواره باعث شده که پارک های علم و فناوری در کشور فعالیت خود را آغاز کنند و این پارک ها تا اکنون نقش موثری در توسعه کارآفرینی داشته اند.

رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، ماموریت این جشنواره را توسعه فرهنگ کارآفرینی عنوان کرد و ادامه داد: در جشنواره امسال به توسعه محصولات دانش بنیان، معرفی محصولاتی که بخشی از بازار را کسب کرده اند و یا شرکت هایی که برای حل مسائل گام برداشته اند، امتیاز ویژه داده شده است.

وی با بیان اینکه در جشنواره پانزدهم شیخ بهایی 500 طرح ارسال شده است، گفت: داوری ها در سه مرحله انجام شد و بر اساس داوری های صورت گرفته 70 طرح وارد مرحله نیمه نهایی شدند.

وی با تاکید بر اینکه 30 طرح وارد مرحله نهایی این جشنواره شدند، تاکید کرد: این طرح ها در روزهای برگزاری این جشنواره ( 28 و 29 آبان ماه) با رعایت پروتکل ها، داوری حضوری و طرح های نهایی انتخاب خواهند شد.

قیصری ادامه داد: معرفی این 30 طرح در قالب فیلم و کلیپ به صورت مجازی در جشنواره ارائه می شود، ضمن آنکه اختتامیه این رویداد نیز به صورت حضوری در اصفهان برگزار می شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/رقابت-30-طرح-کارافرینی-در-مرحله-نهایی-جشنواره-شیخ-بهایی.bos