شماره: 490422 تاریخ : 1398/06/13-11:31:39

رئیس هیئت سرپرستی در همایش منطقه مازندارن تاکید کرد؛

رشد و پویایی همکاران در راستای احیا موسسه/راه اندازی دستگاه های خودپرداز در آینده نزدیک

همایش یک روزه منطقه مازندران موسسه اعتباری کاسپین با حضور آقایان علی صادقی، رئیس محترم هیئت سرپرستی موسسه؛ نبی اله کشوری، عضو محترم هیئت سرپرستی؛ ابراهیم حیدرپور، مدیر امور حراست؛ علی اکبر رضائیان، معاون مهندسی و پشتیبانی؛جواد پایین محلی، مشاور عالی موسسه؛ قاسم سجادی، مدیرمنطقه مازندارن، معاون، کارشناسان و روسای شعب این حوزه برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی موسسه اعتباری کاسپین، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی، قاسم سجادی مدیرمحترم منطقه مازندران ضمن گرامیداشت ایام محرم الحرام گزارشی مختصر از عملکرد چهار ماهه موسسه در امر وصول مطالبات معوق و بیان بخشی از معضلات موسسه، پیرامون پیگیری های حقوقی به سمع و نظر مدیریت محترم، هئیت محترم همراه و مدعوین گرامی رساندند.

تمرکز در امر وصول مطالبات جهت دستیابی به اهداف عالی موسسه

در بخشی دیگر از این همایش، نبی اله کشوری عضو محترم هیئت سرپرستی موسسه اعتباری کاسپین ضمن  تاکید در امر وصول مطالبات، به پیاده سازی طرح تشویقی، جهت بخشودگی تسهیلات معوق در آینده ای نزدیک اشاره نمود.

تاکید بر کاهش هزینه های موسسه

علی صادقی رئیس هیئت سر پرستی موسسه اعتباری کاسپین ضمن تقدیر و تشکر از همکاران بابت آمار رضایت بخش وصول مطالبات در ماههای گذشته، پیگیری وصول مطالبات توسط همکاران بدون دخالت وکلا را بعنوان اولویت اول وظایف همکاران برشمرد و این مهم را عامل رشد و پویایی کلیه همکاران را در راستای احیا ی موسسه و همچنین کم شدن هزینه های را یکی از راههای حفظ همکاران دانست.

رئیس هیئت سرپرستی از راه اندازی دستگاه های خود پرداز موسسه با اتصال به سویچ یکی از بانکها در آینده ای نزدیک خبر داد و از تلاش شبانه روزی کارکنان برای رسیدن به اهداف تعیین شده تشکر و قدردانی نمود.

رعایت قوانین و مقررات، مسولیت پذیری و توجه به منشسور اخلاقی از اهم وظایف کارکنان

در بخش دیگری از این همایش ابراهیم حیدرپور مدیرمحترم حراست، ضمن تشکر و قدر دانی از هیئت سرپرستی برای برگزاری همایش در استان ها و مناطق، این امر را باعث یکپارچگی، نظم و انضباط در مناطق دانست.

مدیر حراست موسسه اعتباری کاسپین، عمل به احکام و موازین دین مبین اسلام  و حفظ پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنین رعایت قوانین و مقررات وقانون گرایی درموسسه را، از ارکان اصلی منشور اخلاقی حراست دانست و عنوان کرد تلاش ما همواره در جهت تامین امنیت شغلی مدیران و کارکنان موسسه می باشد.

ابراهیم حیدر پور صرفه جویی را فاکتور مهمی جهت کاهش هزینه ها اعلام نمود و استفاده از سیستم های حفاظتی و امنیتی  مستقر در موسسه و شعب ادغامی را نمونه ای از  صرفه جویی و گریز از اسراف دانست.

تعیین تکلیف شعب و املاکی که توجیه اقتصادی نداشتند از مهمترین وظایف مهندسی و پشتیبانی

در پایان این همایش علی اکبر رضائیان معاون محترم مهندسی و پشتیبانی موسسه گزارشی از تعیین تکلیف املاک و اموال و جمع آوری شعب و املاکی که توجیه اقتصادی نداشته ارائه نمودند و از پرداخت قسمتی از بدهی موسسه به بانک مرکزی با فروش این املاک و وصول اقساط خبر داد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/رشد-و-پویایی-همکاران-در-راستای-احیا-موسسهراه-اندازی-دستگاه-های-خودپرداز-در-اینده-نزدیک.bos