شماره: 516616 تاریخ : 1399/05/02-07:54:01

رشد 31 درصدی فروش بیمه سینا در چهار ماهه نخست سال جاری

مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره بیمه سینا ضمن سفر به استان خوزستان با کارکنان و نمایندگان دو شعبه اهواز و بندر ماهشهر دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، دکتر رضا جعفری در جمع نمایندگان و همکاران این استان با اشاره به موفقیت یک سال اخیر بیمه سینا در سایه حرکت در مسیر برنامه استراتژیک اظهار داشت: به کارگیری استراتژی صحیح، دقت در انتخاب ریسک و رعایت اخلاق حرفه ای در بازار بیمه، موجب دستیابی به این موفقیت شده است.

مدیرعامل بیمه سینا در ادامه با بیان اینکه در چهارماهه ابتدای امسال با تلاش همکاران ستاد، شعب و نمایندگان حق بیمه تولیدی با رشد 31 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به رقم حدود 540 میلیارد تومان رسید، گفت: این رشد فروش در حالی حاصل شده که اغلب کسب و کارها تحت تأثیر شیوع کرونا قرار داشتند.

به گفته ی وی، روند رو به رشد بیمه سینا در سال جاری با تصویب و اجرای برنامه ی افزایش سرمایه، سرعت بیشتری خواهد گرفت و قطعا برکات آن عاید سهامداران خواهد شد.

دکتر جعفری، تمرکز بیشتر در حوزه بیمه های خرد و گسترش فروش بیمه های عمر را از برنامه های مهم امسال دانست و گفت: با برنامه ریزی انجام شده جهت آموزش و پشتیبانی از شبکه فروش، سهم بیمه های عمر در پرتفوی شرکت افزایش خواهد یافت.

گفتنی است، مدیرعامل بیمه سینا در گفت وگوی رودررو با همکاران شعب و نمایندگان در جریان نحوه فعالیت های شعبه اهواز و ماهشهر قرار گرفت و دستورات لازم جهت تسریع در رفع مسائل و مشکلات را صادر کرد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/رشد-31-درصدی-فروش-بیمه-سینا-در-چهار-ماهه-نخست-سال-جاری.bos