شماره: 520353 تاریخ : 1399/07/07-05:02:55

رشد 25 درصدی حق بیمه تولیدی در نیمه نخست سال جاری

مدیرعامل بیمه سینا در نشست شورای مدیران که به منظور بررسی عملکرد و برنامه های این شرکت برگزار شد، از رشد 25 درصدی حق بیمه تولیدی در نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، دکتر رضا جعفری، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره در این نشست با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز مجمع عمومی سال 1398 اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به کارنامه مطلوب سال 1398 و خروج از زیان سنواتی، رضایت سهامداران عمده حاصل شد و با برنامه ریزی انجام شده در سال جاری نیز مسیر توسعه ای با رویکرد دستیابی به حداکثرسازی ثروت سهامداران را ادامه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه حاکم شدن روحیه کارمحوری و پرهیز از حواشی رمز موفقیت بیمه سینا است، اضافه کرد: همدلی همه ارکان در صف و ستاد و پشتیبانی همه جانبه از شبکه فروش می تواند اتفاقات بهتری را رقم بزند.

دکتر جعفری در بخش دیگری از سخنانش گزارشی از عملکرد شرکت در نیمه نخست امسال ارائه کرد و افزود: حق بیمه تولیدی در 6 ماهه با رشد 25 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به عدد 960 میلیارد تومان رسید و معادل 447 میلیارد تومان هم خسارت پرداخت شد.

به گفته وی، در نیمه اول امسال بیشترین رشد تولید حق بیمه به ترتیب مربوط به رشته های بیمه حوادث، کشتی و باربری بوده است.

مدیرعامل بیمه سینا سود خالص دوره 6 ماهه را بالغ بر 451 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: تلاش کردیم در این دوره ذخایر شرکت را تا حد بسیار زیادی تقویت کنیم، چراکه عامل ذخایر به مثابه ی تکیه گاه برای سایر فعالیت های بیمه گری به حساب می آید.

وی با تاکید مجدد بر پرداخت خسارت زیان دیدگان در کوتاه ترین زمان ممکن خطاب به مدیران گفت: در شرایط فعلی که مردم با مشکلات متعددی مواجه هستند، انتظار این است که خسارت ها به سرعت رسیدگی و مخصوصاً در رشته های درمان و شخص ثالث به فوریت پرداخت شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/رشد-25-درصدی-حق-بیمه-تولیدی-در-نیمه-نخست-سال-جاری.bos