شماره: 519384 تاریخ : 1399/06/23-02:29:52

مدیر فناوری اطلاعات اتاق تهران خبر داد

راه اندازی وب سایت راهنمای تجاری اتاق تهران

مدیر فناوری اطلاعات اتاق تهران از به روز رسانی وب سایت راهنمای تجاری اتاق تهران و بارگزاری اطلاعات مربوط به رشته های فعالیت و محصولات بنگاه های عضو اتاق تهران بر اساس کدینگ ISIC (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) روی این سامانه خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی اتاق تهران، علی احمدی با اشاره به اینکه پروژه گردآوری اطلاعات اعضای اتاق تهران از دو سال پیش و با همکاری کومپاس بین الملل، آغاز شد گفت: بر اساس فرآیند داده آمایی صورت گرفته در این پروژه، بیش از 16 هزار رکورد اطلاعاتی اعضای اتاق تهران مورد بررسی قرار گرفته و داده های مربوط به رشته های فعالیت خدمات و محصولات بنگاه های عضو اتاق با جزئیات کامل احصا شده و در حال حاضر در بخش راهنمای تجاری اتاق تهران، قابل دسترس است.

وی با بیان اینکه اطلاعات فعالیت اقتصادی 12 هزار و 500 عضو اتاق تهران منطبق با کدینگ ISIC روی این سامانه بارگذاری شده، افزود: در حال حاضر، 4121 عنوان فعالیت با کدینگ کومپاس و 364 عنوان با کدینگ ISIC روی وب سایت راهنمای تجاری اتاق تهران به نشانی http://dir.tccim.ir/ قابل دسترس برای عموم و فعالان اقتصادی است.

به گفته وی، با به روزرسانی سامانه راهنمای تجاری اتاق تهران، امکان شناسایی تولیدکنندگان محصولات و ارائه دهندگان خدمات از بخش خصوصی فراهم شده است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/راه-اندازی-وب-سایت-راهنمای-تجاری-اتاق-تهران.bos