شماره: 312134 تاریخ : 1396/10/04-04:49:05

راه اندازی نخستین ایستگاه سیار کارت هوشمند ملی در استان مرکزی با حضور رییس سازمان ثبت احوال

نخستین ایستگاه سیار کارت هوشمند ملی در استان مرکزی روز دوشنبه با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور در موسسه خیریه جامع سالمندان این استان آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در این مراسم که چراغی مدیر کل پست استان مرکزی و خسروی مدیر کل ثبت احوال استان نیز حضور داشتند، درخشان نیا معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: اعتبار کارت‌های ملی هوشمند فعلی رو به اتمام است، بنابراین افرادی که تاکنون نسبت به دریافت کارت هوشمند ملی اقدام نکرده‌اند، می بایست تا پایان سال 96 اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: در راستای تسهیل خدمات رسانی به جانبازان و دیگر معلولین جسمی حرکتی، نخستین ایستگاه سیار دریافت کارت ملی هوشمند را در موسسه خیریه جامع سالمندان با همت اداره کل پست استان مرکزی راه‌اندازی کردیم .

مدیر کل پست استان نیز در این مراسم گفت: در حال حاضر با افزایش تعداد باجه های ثبت نام کارت هوشمند ملی در ادارات پست استان مراحل  پیش ثبت‌نام، ثبت‌نام کارت و  تحویل گرفتن کارت در حداقل زمان ممکن انجام می شود .

چراغی با اشاره به اینکه  در حال حاضر تنها یک ایستگاه سیار در استان راه اندازی شده است، افزود: در اعلام نیاز شهرستانهای استان و همچنین همکاری ثبت احوال، امکان افزایش این مراکز امکان پذیر است.

او کاستن از بار ترددهای غیرضروری، صرفه جویی در زمان و تسهیل در خدمات رسانی به شهروندان را از دیگر مزایای ایستگاه های سیار کارت هوشمند ملی برشمرد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/راه-اندازی-نخستین-ایستگاه-سیار-کارت-هوشمند-ملی-در-استان-مرکزی-با-حضور-رییس-سازمان-ثبت-احوال.bos