شماره: 311519 تاریخ : 1396/09/27-05:56:38

دیدار وعیادت معاون سیاسی استاندارآذربایجان غربی از همکار مجروح حادثه تیراندازی در ماکو

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی از "محمدعلی گلشن" از مجروحین حادثه تیراندازی ماکوعیادت نمود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت آب، دکترعلیرضا رادفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی به همراه مهندس دانشجو مدیرعامل شرکت آب منطقه ای و جمعی از مدیران استانداری با حضور در منزل مهندس محمد علی گلشن از مجروحین حادثه تیراندازی ماکو و رییس گروه مطالعات آبهای سطحی دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه ای استان، ضمن عیادت و دلجویی از ایشان برای وی آرزوی سلامتی و بهبودی کامل نمود.

رادفر در این دیدار با بیان اینکه دفاع و صیانت از مرزهای کشور مایه افتخار و سربلندی است، افزود: دفاع و تلاش برای صیانت از مرزهای کشور در هر لباسی مقدس است و ما از تمام کسانی که در این عرصه تلاش و خدمتگذاری می کنند قدردانی می کنیم.

گفتنی است 14 آذر ماه امسال سه نفراز کارشناسان شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی به همراه دوتن از نیروهای مرزبانی در هنگام انجام بازدید از رودخانه قره سو و نوار مرزی در منطقه مرزی بورالان براثر تیراندازی اشرار مسلح غافلگیر شدند، در این حادثه یکی ازمرزبانان به شهادت رسید و سه تن دیگر مجروح و در بیمارستان شهر کارص ترکیه معالجه و پس از طی دوره درمان به کشور بازگشتند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/دیدار-وعیادت-معاون-سیاسی-استانداراذربایجان-غربی-از-همکار-مجروح-حادثه-تیراندازی-در-ماکو.bos