شماره: 515751 تاریخ : 1399/04/21-02:23:32

دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه خاتم با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

حجت الاسلام و المسلمین دهقانی در نشستی با مهندس اوحدی، در خصوص بررسی مشکلات اداری و سازمانی شهدا و ایثارگران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) به گفتگو پرداخت.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، حجت الاسلام و المسلمین محمود دهقانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) روز شنبه (21 تیرماه) با حضور در ساختمان مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران، با مهندس سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیدار و ضمن تبریک انتصاب ایشان به این سمت، در خصوص مشکلات اداری و سازمانی شهدا و ایثارگران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفتگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین دهقانی در این دیدار ضمن اشاره به اهمیت جایگاه این بنیاد در ساختار اداری و حکومتی کشور گفت: رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) تکریم شهیدان و تعظیم در برابر خانواده های صبور آنان را واجب بزرگ امروز و همیشه توصیف کردند و این امر بر اهمیت بنیاد شهید و امور ایثارگران دلالت دارد از این رو اجرای منویات ایشان در خصوص تکریم خانواده شهدا و ایثارگران به عنوان ذخیره های انقلاب و دفاع مقدس از اوجب واجبات است.

وی افزود: تقویت برقراری ارتباط عاطفی با خانواده معظم شهدا و ایثارگران از امور مهمی است که بنیاد شهید باید به آن توجه داشته باشد. همچنین رسیدگی بیش از پیش به امور اداری و معیشتی خانواده این عزیزان، یک مطالبه بحق و اساسی است که باید مورد عنایت بیشتر قرار گیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) خاطرنشان کرد: لازمه موفقیت در جایگاه رسیدگی به امور شهدا و ایثارگران، برقراری ارتباط روحی و قلبی با ارواح طیبه شهیدان و امام شهیدان و استمداد از آنها برای توفیق در این مسیر است.در ادامه مهندس سعید اوحدی به ارائه گزارشی از اهم اقدامات صورت گرفته در عرض یک ماه اخیر در بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت.

وی گفت: اخذ 5 مصوبه در هیأت دولت برای حل مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران در حوزه پرداخت مطالبات و حل مشکل مسکن خانواده این عزیزان از جمله اقداماتی بوده که در عرض یک ماه اخیر صورت گرفته است.در پایان این دیدار بر تسریع در اصلاح وضعیت شهدا و ایثارگران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) بخصوص شهدای حین اجرای پروژه ها تأکید شد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/دیدار-مسیول-نمایندگی-ولی-فقیه-در-قرارگاه-خاتم-با-رییس-بنیاد-شهید-و-امور-ایثارگران.bos