شماره: 514615 تاریخ : 1399/03/28-09:33:47

دیدار مدیرعامل بیمه کوثر با ذی نفعان اصفهانی

مدیرعامل بیمه کوثر به همراه جمعی از معاونان و مدیران برای بررسی رضایت مشتریان و شنیدن انتقاد و پیشنهاد آنها با ذی نفعان اصفهانی دیدار کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، مجید مشعلچی فیروزآبادی در دیدار چهره به چهره با بیمه گذاران بزرگ استان اصفهان، گفت: یکی از استراتژی های محوری شرکت، سرامدی در عملیات و ارتقای بهره وری و همچنین پاسخگویی سریع و صریح به درخواست های مشتریان است.

مدیرعامل بیمه کوثر افزود: اجرای صحیح اصل مشتری مداری حمایت از ارزش های والای انسانی را به دنبال دارد.

وی این دیدارها را یکی از عوامل شناسایی و رفع دغدغه بیمه گذاران دانست و تصریح کرد: این دیدارها می تواند مدیران شرکت را برای برنامه ریزی های بهتر یاری دهد و فرصت خدمت گزاری به نحو احسن به بیمه گذاران و ذی نفعان را فراهم کند.

مشعلچی فیروزآبادی در این دیدار که به منظور افزایش تعامل با بیمه گذاران بزرگ استان اصفهان و کاهش دغدغه آن ها انجام شد، با اشاره به اینکه تکریم و خدمت رسانی صادقانه به بیمه شدگان و زیان دیدگان شرکت از اولویت های کاری بیمه کوثر است، گفت: اطلاع رسانی، آگاه سازی و برقراری ارتباطی دوسویه با مشتریان شرکت، ارایه خدمات ویژه به بیمه گذاران بزرگ، افزایش رضایت بیمه گذاران ویژه با شناسایی نیازهای آنان و ارایه خدمات مطلوب، از جمله مهم ترین اولویت های بیمه کوثر است.

مدیرعامل بیمه کوثر خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی کشور، با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی، دیدار چهره به چهره با بیمه گذاران می تواند به شناسایی مستقیم نیازهای آن ها منجر شود.

وی تاکید کرد: در راستای دستور مقام عظمای ولایت و تحقق شعار سال «جهش تولید» و با توجه به صنعتی بودن اصفهان و تعداد کثیر تولیدکنندگان و وجود صنایع مختلف در این استان؛ حمایت از تولیدکنندگان این استان با ارایه پوشش های مناسب بیمه ای در دستور کار مدیران شرکت قرار دارد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/دیدار-مدیرعامل-بیمه-کوثر-با-ذی-نفعان-اصفهانی.bos